کد خبر 620883
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۳

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: واقعاً بچه‌های ما کمتر از حد انتظار خودشان ظاهر شدند

به گزارش مشرق، سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک برزیل در حالی پیگیری می‌شود که تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب 3 ملی‌پوش در بخش مردان در المپیک حضور پیدا کرد که هر 3 هوگوپوش با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

سیدمحمد پولادگر در صحبت‌های خود اظهار داشت: پیش‌بینی ما این نتایج نبود. واقعاً بچه‌های ما کمتر از حد انتظار خودشان ظاهر شدند. ما شرمنده مردم شدیم.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد ورزشکاران برای کسب مدال طلا تحت فشار بودند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: نه. اصلاً ما هیچ قولی برای مدال طلا نداده بودیم تأکید داشتیم بچه‌ها خوب نتیجه بگیرند.

وی در پاسخ به این سؤال که ما فقط یک مدال برنز در بخش بانوان کسب کردیم و ارزیابی شما از نتایج کسب شده در بین 4 ملی‌پوش اعزامی چیست، گفت: باید حتماً این موضوع تحلیل و بررسی شود که چه چیزی باعث شده این اتفاقات رخ بدهد بچه‌های ما از لحاظ جسمی آماده بودند و تمرینات سختی داشتند شرایط روحی آنها خوب بود اما باید دلیل این شکست‌ها بررسی شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    تکواندو مربی خوب نداره
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    فکر میکنم ایشون باید تحلیلشون رو اون موقع میکردند که به آقای مهماندوست فشار آوردند و از تیم ملی بیرون کردند و نتایج ضعیف رو دیدند، نه الان ..... واقعا چرا یه مربی برنده که جزء بهترینهای جهان بود رو از دست دادند!!!! خب معلومه سایر تکواندو کارها با دیدن این نوع رفتار با یکی از هموطنانمون که یه جورایی نابغه تکواندو به حساب میومد مایوس میشن؛ رفتاری که حتی تلاش هم نکرد مهماندوست رو نگه داره!!
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    شرمنده شدین استعفا نمیدین؟ استعفا بدین یکی دیگه کارو دست بگیره یعنی هیچکس دیگه نیست این وظیفه سنگین خدمت به مردم رو بر عهده بگیره؟
  • شهرام مردانه ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    با سلام،در مسابقه تکواندو کار عزیزمون با حریف خود از اذربایجان همه ما دوست ذاشتیم برنده ملی پوش کشور عزیزمون باشه ،ولی اگه هین اتفاق نیفتاد دلیل نمیشه که به ورزشکاران سایر کشورها خرده بگیریم چه بسا که ایشون هم اصالتا اهل این اب و خاک باشهٍ، درشتگویی به ان عزیز پیروز دیگر احساسات انها رو به اب وخاکشون بی تعصب تر میکنه وچه بسا در اینده مقابل کشوری که ما به رسمیت نمی شناسیم هم حضور پیدا میکنن، پس لطفا به جای اینکه توضیح بدین که مربیان کنونی تیم چه مزیت داشتن که اینها رو به اقای مهمان دوست ترجیح دادین ایا رابطه ای در کار بوده ،چرا این عزیزان ندیده گرفته شدن که کار به اینجا بکشه ودر اخر لطفا هنگام صحبت دقت کنین که از جایگاه نماینده یه ملت با پشوانه تمدن وادب صحبت میکنین
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    وقتی کسانی که در حد یک نسیم بهاری نیستند رو سونامی و نابودگر معرفی می کنیم باید مردم انتظار طلا داشته باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس