کد خبر 620818
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۱

سجادمردانی نماینده وزن 80+ کیلوگرم تیم تکواندوی کشورمان پس از رسیدن نماینده آذربایجان به فینال از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش مشرق، سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک ریو 2016 در حالی پیگیری می‌شود که امروز در چهارمین و آخرین روز از مسابقات تکواندو، سجاد مردانی نماینده وزن 80+ کیلوگرم تیم ملی مردان در نخستین مبارزه خود "پیتانافاتوفوا" از تونگا را با نتیجه 16 بر یک شکست داده بود.

وی در دومین دیدار خود به مصاف نماینده بریتانیا رفت و این دیدار در راند سوم با نتیجه 3 بر سه به پایان رسید و مبارزه به راند طلایی کشیده شد و در راند طلایی مغلوب حریف شد.

مردانی برای رسیده به گروه بازند‌ها منتظر بود تا ببریتانیا در فینال بماند تا بتواند در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به میدان برود اما

تیم ملی تکواندوی ایران با ترکیب فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و کیمیا علیزاده در این رقابت‌ها حضور دارد که هدایت سه مرد المپیکی، برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است و هدایت تنها بانوی تکواندوی کشورمان را مهرو کمرانی برعهده دارد.

در نخستین روز از این مسابقات فرزان عاشورزاده نماینده ایران بود که در نخستین مبارزه خود از دور رقابت‌ها کنار رفت و در روز دوم بازی‌ها کیمیا علیزاده با کسب مدال برنز برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران، بانوان کشورمان را صاحب مدال المپیک کرد.

روز گذشته (جمعه) و در سومین روز این مسابقات هم مهدی خدابخشی نماینده ایران بود که موفق به کسب مدال نشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    مهماندوست 2 تا چیز به آذربایجانی ها یاد داده که ما با نداشتن این 2 چیز در این المپیک حسابی گند زدیم : 1 . استفاده از فنون گسترده 2 . استراتژی متفاوت در مقابل حریفان مختلف و آن هم تایم به تایم .
  • محمد ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    قدر مربی ارزشمندی مثل مهماندوست رو ندونیم و بذاریمش کنار، همین میشه. کشورها با سرمایه های انسانیشون بهتر از این رفتار می کنن. کاری که ما انجامش نمی دیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس