بگذارید فراموش نکنیم ده ها هزار کودکی را که در جنگ ها و بمباران های واشینگتن در 7 کشور مسلمان کشته شده اند، بی ان که اشکی بر چشم گوینده نازک دل سی ان ان بیاورند

تصویر پسربچه مجروح در حلب، دستاویزی برای جنگ «بشردوستانه» امریکابه گزارش سرویس جهان مشرق به نقل از «گلوبال ریسرچ»، فاحشه های رسانه ای در واشینگتن، تصویر کودکی مجروح را به ابزار فشار بر روسیه تبدیل کرده اند تا مسکو ارتش سوریه را از بازپس گیری حلب بازدارد.

واشینگتن می خواهد که شورشیان به اصطلاح «میانه رو»ی آن حلب را حفظ کنند تا واشینگتن بتواند سوریه را به دو بخش تقسیم، و برای همیشه اهرم فشار خود را برای رییس جمهور اسد حفظ کند.

تا جایی که مربوط به پسربچه «پوستر تبلیغاتی» جدید واشینگتن است، مجروحیتش چندان جدی به نظر نمی رسد. اما بگذارید فراموش نکنیم ده ها هزار کودکی را که در جنگ ها و بمباران های واشینگتن در 7 کشور مسلمان کشته شده اند، بی ان که اشکی بر چشم گوینده نازک دل سی ان ان بیاورند، و بگذارید یادمان نرود 500.000 کودک عراقی را که طبق برآورد سازمان ملل در نتیجه تحریم های آمریکا علیه عراق در دوره صدام جان خود را از دست دادند، مرگ و میری عظیم که به گفته مادلین آلبرایت، وزیر خارجه دولت بیل کلینتون، ارزشش را داشت!

به ادعای رژیم اوباما، اسد باید برود چون «دیکتاتور» است. واشینگتن دروغ می گوید، با وجود این حقیقت که اسد (توسط مردمش) انتخاب شد، و باز هم انتخاب شد و محبوبیت او در بین سوری ها بسیار بیش از محبوبیت اوباما میان آمریکایی هاست. به علاوه، هر آن چیزی که واشینگتن اسد را متهم به آن می کند، در برابر مرگ و ویرانی که واشینگتن برای سوری ها آورده، هیچ است.

شاید تراژدی حلب قابل جلوگیری بود، فقط اگر دولت روسیه یک بار دیگر فریب واشینگتن را نمی خورد و زودهنگام «پایان ماموریت» را اعلام نمی کرد و نیروهایش را بیرون نمی کشید، که مجبور شود دوباره شتابان به سوریه بازگردد، در حالی که در این فاصله تروریست ها تجدید قوا کردند و تقویت شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    مجروخیت جدی نیست ....یعنی باید سرش قطع میشد تا جدی میشد؟!
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    حالا این کودک با کودک فلسطینی که توسط اسراییل مجروح یا کشته می شوند فرقی داره؟
  • عباس ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    یعنی واقعا رسانه ها دجال اخر الزمان هستند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس