کد خبر 620130
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

شاخه رسانه ای شبه نظامیان چند ملیتی مورد حمایت آمریکا حکایت از خروج امن هزاران تن از تروریستهای تکفیری داعش از شهر منبج واقع در شمال استان حلب سوریه منتشر کرده است.

گروه جهان مشرق- شاخه رسانه ای شبه نظامیان چند ملیتی مورد حمایت آمریکا حکایت از خروج امن هزاران تن از تروریستهای تکفیری داعش از شهر منبج واقع در شمال استان حلب سوریه منتشر کرده است.

خروج سالم داعش از منبج+عکس

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده هزاران خودروی حامل اعضای داعش مشاهده می شوند که از طریق معبر ایجاد شده توسط نیروهای مورود حمایت آمریکا در حال خروج از شهر منبج می باشند. کاروان خودروهای داعش پس از تخلیه منبج به همراه تجهیزات کامل نظامی خود به شهرهای باب و جرابلس در نزدیکی مرز سوریه با ترکیه رفته اند. شبه نظامیان کرد مورد حمایت امریکا هفته پیش از سیطره بر شهر منبج خبر داده بودند.

خروج سالم داعش از منبج+عکس

خروج سالم داعش از منبج+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مرصاد ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 0
    لعنت خدا بر امریکا ومتحدانش
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 0
    تجهیزات سنگین را با خود نبرده اند جهت جلوگیری از کشتار غیرنظامیان چند با به داعشی پیشنهاد خروج امن داده شد ولی قبول نمی کردند در آخرین روزها در مرکز شهر فقط چند صد نظامی باقی مانده بودند باز به آنها پیشنهاد خروج داده شد ولی اینبار که می دانستند اگر قبول نکنند حتما کشته می شوند آنها هم با گروگان گرفتن حدود ۲۰۰۰ غیرنظامی به سمت جرابلس حرکت کردند هواپیماهای اپتلاف به دلیل جلوگیری از کشتار غیرنظامی ها کاروان داعشی ها را هدف قرار نداد گروگان ها هم یک روز بعد آزاد شدند.
  • ناشناس ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    لعنت خدا بر اامریکا و متحدانش که هرچه بر سر مردم مظلوم دنیا می اید کار امریکاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس