کد خبر 620124
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

نیروهای امنیتی روسیه عصر رو گذشته با دستگیری دو تن از اعضای گروه تروریستی تکفیری داعش در شرق شهر مسکو عملیات آنها برای حمله به شهروندان این کشور را ناکام گذاشتند.

گروه جهان مشرق- نیروهای امنیتی روسیه عصر رو گذشته با دستگیری دو تن از اعضای گروه تروریستی تکفیری داعش در شرق شهر مسکو عملیات آنها برای حمله به شهروندان این کشور را ناکام گذاشتند.

دستگییری دو داعشی در شرق مسکو+عکس

بنابر این گزارش، در این عملیات نیروهای امنیتی روسیه با حمله به آپارتمانی در شرق شهر مسکو دو مظنون به عضویت و همکاری با داعش را دستگیر کردند. دستگیری این دو تن در عملیاتی مخفیانه و تنها دقایقی پیش از حمله انها به هدفی در شهر مسکو صورت گرفته است. عدم انتشار اخبار از دستگیری این دو نفر موجب شد تا بخش رسانه ای داعش با این تصور که موفق به انجام عملیات تروریستی در مسکو شده اند اقدام به انتشار تصاویری از لحظه بیعت آنها با ابوبکر البغدادی رهبر این گروه کند. امری که موجب شد تا ظن همکاری این دو نفر با داعش به یقین تبدیل شده و هم اکنون بازچویی از متهمان برای کشف اعضای دیگر شبکه داعش در منطقه ادامه دارد.

دستگییری دو داعشی در شرق مسکو+عکس

دستگییری دو داعشی در شرق مسکو+عکس

دستگییری دو داعشی در شرق مسکو+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سروش ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    حملات به ایران و روسیه از سوی داعش زیاد شده ایران هم توی این چند ماهه گل کاشته و روسیه هم مورد آماج حمله هستش حالا باید به همکاری ایران و روسیه پی برد آمریکا داره داعش رو به سراسر دنیا مثل یک ویروس گسترش میده اگر روسیه تردید در همکاری با ایران علیه داعش داشت حالا با این اقدام تردیدش به یقین تبدیل شده که غرب در زمینه تروریسم داره جهان رو بازی میده و غرب در پی گسترش خشونت و ناامنی به کل جهانه برای تجارت سلاح و اسلحه داعش ابزار خوبیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس