کد خبر 619814
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

با گذشت دو روز از دور جدید حملات گروه های تروریستی تجزیه طلب کرد به سازمان های دولتی مستقر در شهر حسکه واقع در شمال شرقی سوریه بمب افکن های ارتش این کشور دقایقی پیش مواضع آنها را بشدت بمباران کردند.

گروه جهان مشرق- با گذشت دو روز از دور جدید حملات گروه های تروریستی تجزیه طلب کرد به سازمان های دولتی مستقر در شهر حسکه واقع در شمال شرقی سوریه بمب افکن های ارتش این کشور دقایقی پیش مواضع آنها را بشدت بمباران کردند.

بمباران مواضع تجزیه طلبان در حسکه سوریه+عکس

{$sepehr_media_1716938_400_300}

بنابر این گزارش، در این حمله مقر اصلی شبه نظامیان گروه تروریستی پ.ک.ک (کردهای ترکیه) و پی.وای.دی (کردهای سوریه) هدف قرار گرفته و  منهدم شده است. این نخستین عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه علیه مواضع تروریستهای تحزیه طلب در استان حسکه می باشد. شبه نظامیان از دو روز پیش دور جدید حملات خود را بر علیه مواضع نیروهای ارتش، پلیس و بسیج مردمی (دفاع الوطنی) سوریه در بخش های مختلف شهر حسکه آغاز کرده اند که حداقل 14 شهید برجای گذاشته است.

بمباران مواضع تجزیه طلبان در حسکه سوریه+عکس

{$sepehr_media_1716939_400_300}

 این در حالی است که دو ماه پیش نیز این گروه ها با حمله به زندان مرکزی شهر قامشلی در مرز سوریه با ترکیه ضمن آزادسازی ده ها زندانی خطرناک کادر زندان را نیز به شهادت رسانده بودند. طی ماه های اخیر گروه های تروریستی تجزیه طلب کرد با پشتیبانی آمریکا اقدام به تاسیس یگان هایی تحت عنوان "آسایش کردی" در شهرهای حسکه و قاشملی سوریه کرده بودند که منجر به درگیری هایی با نیروهای دولتی شده بود. وزارت امور خارجه روسیه ساعتی پیش رسما بر مخالفت کشورش با تلاش برخی طرفها برای تجزیه خاک سوریه یکپارچه تاکید کرده بود.

بمباران مواضع تجزیه طلبان در حسکه سوریه+عکس

بمباران مواضع تجزیه طلبان در حسکه سوریه+عکس

بمباران مواضع تجزیه طلبان در حسکه سوریه+عکس

بمباران مواضع تجزیه طلبان در حسکه سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 1
    کردهای جدایی طلب باید نابود بشن
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    1 0
    اگر امروز اکراد تجزیه طلب مورد حمایت امریکا در حسکه سرکوب نشوند باید منتظر برپایی اقلیم کردستان جدید در سوریه بود.
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    3 0
    بزا تجزیه بشه بعد ترکیه تجزیه شه بعد همه ی کردستان رو میچسبونیم به ایران . مثل چند هزار سال اخیر
  • حق ننگ بر ریاکاران ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 6
    مزدوران خائن کرد ننگتان باد .
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    واقعا ناراحت کننده است سال گذشته نیروهای کرد (نیروی زمینی) و بشار اسد (نیروی هوایی) با همکاری همدیگر شهر حسکه و جنوب آن که به دست داعش افتاده بود را آزاد کردند ولی الان با هم درگیر شدند ایشالله که به یاری خدا هر چه زودتر هر چه زودتر از طریق مصالحه و آةشتی این درگیری ها متوقف شود زیرا به ضرر هر دو طرف است و در مقابل به نفع تروریستهای داعشی و تکفیری می باشد
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    2 0
    اینا همان نیرو هایی بودن که در کوبانی با داعش میجنگیدن
  • ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 0
    میگفتن اردوغان میخاد با سوریه ارتباط برقرار کنه چقدر زود نتیجه داد
  • سعید ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    مشرق عزیز چطور این YPG تا زمانی که در جهت منافع اسد و بر ضد منافع ترکیه پیش برود میشود نیروهای آزادی و تا زمانی که بر ضد اسد باشد میشود تروریست؟ این سخن شما بسیار قابل تامل است. چگونه به گروهی که ملت کورد سوریه را از آماج حملات داعش نجات داده و در امنیت قرار داده و مدافع یک ملت است میگویید تروریست؟ اگر این طور باشد تمام ارتش های دنیا تروریست اند چون دارند از ملتشان دفاع میکنند
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    با سپاه جاویدان داریوش هخامنشی؟ یا با نیروهای یعقوب لیث؟
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 3
    ۱- کردهای سوریه هنوز کشوری به نام «کورد» تشکیل ندادند که بشند « ملت کورد» بنابراین هنوز « قوم کرد» هستند نه « ملت کورد». ۲- آزادی به معنی رهایی از بند و اسارت است نه به معنی زیاده خواهی و خیانت به کشور و پاره کردن سفره‌ای سرش نشستی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس