کد خبر 619773
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

در راستای معدوم‌سازی و آتش زدن کالای قاچاق، تعزیرات حکومتی استان زنجان حکم امحای کالای بیش از 100 پرونده مختومه شده صادره شده و بیش از 14 میلیون نخ سیگار معدوم شد.

به گزارش مشرق، مراسم امحای کالاهای قاچاق با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان و هیئت همراه،رئیس پلیس آگاهی استان، نماینده دادستان، نماینده دارایی و بهداشت کلیه کالاهای قاچاق با رعایت تمامی شرایط لازم و نظارت مستقیم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان برگزار شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در همین زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با هدف تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و در مبارزه با کالای قاچاق برنامه امحای کالاهای قاچاق اجرایی می‌شود.

مرتضی ممیزی با اشاره به مختومه شدن 100 پرونده درباره امحای کالاهای قاچاق بیان کرد: در همین زمینه 35 تن کالای قاچاق با ارزش بیش از 19 میلیارد و 140 میلیون ریال امحاء شد.

وی با اشاره به اینکه  مراسم امحای کالاهای قاچاق در محل انبار اموال تملیکی واقع در عوارضی زنجان - قزوین برگزار شد، گفت: مرحله بارگیری کالاها با نظارت دقیق تعزیرات حکومتی انجام و همه کالاها طبق لیست تنظیمی توسط تریلی به محل امحاء کالاها انتقال داده شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به لیست کالاهای منهدم شده در استان افزود: این کالاها شامل دارو (شربت،آمپول و قرص) به تعداد حدود 3000 عدد و بسته، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، شکلات و کیک، پاستیل، پوشاک نوزاد، شیشه شیر، محموله ترازوی دیجیتال، دستگاه‌های غیرمجاز تاتو، ادکلن و کالاهای دیگر حدود 400 هزار عدد و بسته و در مورد شکلات بیش از یک تن (تعداد دقیق کالاها به دلیل حجم بالای محموله‌ها قابل ارائه نیست)، وزن محموله‌ها 35 تن است.

ممیزی با بیان اینکه کالاهای امحاء شده شامل 9 هزار و 576 نوشیدنی انرژی زای غیرمجاز و البسه تاناکورا، کفش و کیف بود، گفت: همچنین در این مراسم بیش از 14 میلیون و پانصد هزار نخ (به ارزش 15 میلیارد ریال) امحاء شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه ارزش کالاهای منهدم شده 20 میلیارد ریال است، اضافه کرد: در این مراسم کالاهای ممنوعه از جمله مشروبات الکلی و دیگر محموله ها که در محاکم قضایی دادگستری حکم امحا صادر شده بود نیز معدوم شد که ارزش ریالی آن 30 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه ارزش کل کالاهای معدوم شده در استان زنجان 50 میلیارد ریال است، تصریح کرد: وزن کالاهای معدوم شده 35 تن بوده و بیشترین کالای معدوم شده در بخش دخانیات است.

تصاویر مربوط به مراحل امحای کالاهای قاچاق در زنجان:
 
 
{$sepehr_album_43708}
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • iman ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    گند زدید به هوا چه معنی داره همش که نمیشه سوزوند یکمی هم فناوری و نوآورانه عمل کنید
  • محمدامین ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    خدای من آلودگی ک این ایجاد میکنه ،...... بعدش هم میتونستید بفروشینشون پولشو صرف مبارزه با قاچاق میکردید خدا اصراف کاران را دوست ندارد
  • شکارچی ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    سیگار که از تنباکو و کاغذ درست شده میتونستن دفنشون کنن تا تجزیه شن!
  • پدرام ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    تمام کسانی که با سوزاندن کالای قاچاق مخالف هستن دو حالت دارد : یا ذینفع هستن و امیدوار به بازگشت این کالاها یا نادان هستن و نمی دونن که هر گونه امحا به غیر از سوزاندن امکان سو استفاده را به مفسدین اقتصادی میدهد
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    چرا اتش زدند بندازند تو حمام اسید الودگی هوا کم داریم با لودر برن روش
  • حسین ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    دقیقا .. یه نظر بدرد بخور خواندم ..
  • علی ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    اگه از یه بچه 10 ساله بپرسی میگه آتش زدن باعث از بین رفتن پول میشه و فقط آسیب میرسونه. یه سوال کی گفته بود آتش بزنید؟ پدر و مادران عزیز ما اشتباه بزرگی کردید که ما جوانان نابود شدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس