
مصاحبه شونده روزنامه ... را در بخش بازاريابي براي حيوانات خانگي موفقترين روزنامه دانسته و عنوان داشته که ما حدودا 10 تا 15 درصد بازار يابي را از طريق روزنامهها، 20 تا 25 درصد از طرق پيکها و مجلات و 40 درصد هم توسط معرفي مشتريهاي راضي انجام ميدهيم.
وي تاثير ممنوعيت چاپ آگهي در مورد خريد و فروش حيوانات خانگي براي کساني که مردم با آنها آشنايي قبلي دارند را بي تاثير دانسته و تاثير منفي را بيشتر براي تازه واردها در اين حرفه عنوان داشته است.
گفتني است، نگهداري حيواناتي مانند سگ و گربه و غيره در خانهها و آپارتمانهاي کوچک به لحاظ بهداشتي، شرعي و ... ميتواند معضلات زيادي را ايجاد کند. کودکي که در اين خانوادهها با اين نوع حيوانات مأنوس ميشود ديگر روابط خانوادگي را نميتواند درک نمايد و بعضاً اين نوع کودکان تهي از عاطفه ميشوند.