کد خبر 618862
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

حجت‌الاسلام محمد مقدم ضمن تکذیب خبر روزنامه اصلاح‌‌طلب آرمان گفت: بنده نگفته‌ام «منتظر جلسه هفته بعد باشید» بلکه گفته‌ام باید منتظر آینده بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمد مقدم عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه به دلیل بیماری قلبی مدتی است در جلسات مجمع روحانیون شرکت نمی‌کند گفت: بنده درگیر موضوعات پزشکی و آزمایش خودم بودم که خانمی از روزنامه آرمان با من جهت مصاحبه تماس گرفت و بنده شرایطم را برایش تشریح کردم و گفتم در حال حاضر شرایط مصاحبه ندارم.

این عضو مجمع روحانیون مبارز در ادامه بابیان اینکه این خبرنگار خانم با اصرار فراوان و اینکه فقط یک سؤال دارد از من پرسید «شنیده‌شده که مجمع روحانیون مبارز نشستی با آقای روحانی با توجه به موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ داشته است. آیا این خبر صحت دارد؟» که گفتم خیر به‌علاوه اینکه من هم چند جلسه غیبت داشتم؛ این خبرنگار پرسید آیا قرار است در آینده جلسه‌ای برای ریاست‌جمهوری ‌داشته باشید گفتم باید منتظر آینده بود اما متأسفانه امروز بداخلاقی در این باره صورت گرفت و دیدم به نقل از بنده نوشته‌اند که « حجت‌الاسلام مقدم: منتظر جلسه هفته بعد باشید» و درادامه آن آورده‌اند «دیدار روحانی با موسوی‌خوئینی‌ها». درصورتی‌که متن گفت‌وگوی ما چنین نبود و نیست و این  خبر باید تکذیب شود.

عضو مجمع روحانیون خبر روزنامه آرمان را تکذیب کرد 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس