دیدار رئیس دانشگاه آزاد با تشکل‌های دانشجویی در حالی برگزار شد که خبرنگاران و تشکل‌های انقلابی در آن حضور نداشتند، میرزاده در همایش تشکل‌های دانشگاه آزاد چه می‌خواست بگوید که خبرنگاران و تشکل‌های انقلابی نباید می‌شنیدند؟

به گزارش مشرق، علیرغم اینکه مسئول تشکل‌های دانشگاه آزاد گفته بود آماده همکاری با بسیج دانشجویی است ولی به نظر می‌رسد که اصلا بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل دانشجویی برای مسئولان دانشگاه آزاد به حساب نیامده که این تشکل را برای شرکت در مراسم دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد دعوت نکرده‌اند.

نکته قابل توجه دیگر هم اینکه خبرنگاران رسانه‌ها هم علی‌رغم اینکه در نشست خبری این همایش حضور داشتند و برگزاری آن را اطلاع رسانی کردند ولی برای شرکت در خود همایش دعوت نشدند و حتی شنیده شد از ورود رسانه‌هایی که بدون دعوت هم قصد حضور در مراسم را داشتند، جلوگیری شده است.

سوالی که بعد از برگزاری این همایش، آن هم در سال منتهی به انتخابات مطرح می‌شود این است که مگر چه سخنانی در این همایش توسط رئیس و مسئولان دانشگاه آزاد بیان شده یا قرار بوده بیان شود که خبرنگاران و تشکل‌های دانشجویی انقلابی نباید می‌شنیدند؟

وحید شورابی مسئول شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری همایش دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: مسئولان تشکل‌های دانشگاه ازاد اخیراً در یک نشست خبری اعلام کردند که ما آماده همکاری با بسیج دانشجویی هستیم و بسیج دانشجویی برای ما مهم است ولی در عمل چیز دیگری را مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی بالای 200 دفتر در واحدهای دانشگاه آزاد دارد ولی از سال 92 به این سو از بسیج دانشجویی برای برنامه‌های دانشگاه آزاد دعوت نشده است.

شورابی خاطرنشان کرد: ما آمادگی این را داریم در یک جلسه سخنرانی و در یک نشست دیگر از مسئولان دانشگاه آزاد دعوت کنیم تا نظرات خود را بیان کنیم البته اگر دید مسئولان دانشگاه این است که طبق گفته رهبری که بسیج دانشجویی پدر بقیه تشکل هاست.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: دوره تشکیلاتی اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد از 29 مرداد تا 2 شهریور در مشهد مقدس برگزار می‌شود و از همین جا اعلام می‌کنیم از رئیس دانشگاه آزاد دعوت می‌کنیم در جمع اعضای بسیج دانشجویی حاضر شوند و نظرات ما را بشنوند.

وی در خاتمه گفت: سه سال است که میرزاده هیچ دیداری با مسئولین بسیج دانشجویی نداشته است ما فقط رئیس دانشگاه آزاد را هر سال به برکت دیدار رهبری در حسینیه امام خمینی(ره) می‌توانیم ببینیم.

شورابی اظهار داشت: مگر مسئولان دانشگاه چه می‌خواستند بگویند که تشکل‌های انقلابی و خبرنگاران نباید در این جلسه حضور داشته باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس