کد خبر 618747
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

کاپیتان پیشین تیم ملی فو تبال ایران در بازی خداحافظی‌اش که ستارگان لالیگا در آن شرکت می‌کنند حضور نخواهد داشت.

به‌ گزارش ‌مشرق، قرار بود در روز چهارم شهریورماه سال جاری یک دیدار دوستانه بین ستارگان فوتبال جهان و باشگاه هنرمندان به منظور خداحافظی رسمی جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی و مربی فعلی این تیم از  دنیای فوتبال برگزار شود که به خاطر برخی اختلافات ایجاد شده، نکونام امروز از حضور در این دیدار انصراف داد.

طبق اعلام باشگاه هنرمندان، یک لیست از سوی این باشگاه برای دیدار روز چهارم شهریور اعلام شد که گویا فوتبالیست‌های حاضر در این لیست مورد تأیید نکونام نبودند که همین امر موجب انصراف نکونام شده است.

این در حالی است که کاپیتان سابق تیم ملی به منظور نکوداشت ستاره‌های بزرگ فوتبال ایران از جمله علی پروین، حمید استیلی، خداداد عزیزی، سیروس دین محمدی، احمدرضا عابدزاده و ... لیست دیگری را مدنظر دارد که این لیست را در اختیار یکی از بازیکنان قدیمی فوتبال ایران قرار داده تا برای بازگشت به این دیدار، حضور بازیکنانی که وی مدنظر دارد محقق دارد.

البته جواد نکونام به طور رسمی اعلام کرده که از انجام این بازی به طور رسمی انصراف داده است.

همچنین به نظر می‌رسد باز شدن پای یکی از دلالان به فوتبال ایران بیش از پیش نکونام را به انصراف از این دیدار دوستانه ترغیب کرده است و نکته قابل توجه اینکه از پشت پرده اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه برخی نهادهای امنیتی به تازگی پیگیر مسائل مربوط به این دلال هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس