کد خبر 618633
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

یک نشریه اسپانیایی ادعا کرده است با قرار گرفتن هافبک اسپانیایی چلسی در فهرست بازیکنان مازاد آنتونیو کونته، کهکشانی‌ها برای خرید وی دست به کار شده‌اند.

به گزارش مشرق، نشریه آس اسپانیا با استناد به گزارش برخی از رسانه‌های انگلیسی درباره وضعیت سسک فابرگاس، از احتمال بازگشت وی به اسپانیا خبر داده است، البته نه برای بازی در تیم پیشین خود، بارسلونا بلکه برای پیوستن به رقیب دیرینه آن، رئال مادرید.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی آنقدرها روی هافبک اسپانیایی تیمش حساب نمی‌کند و این موضوع را با حتی یک دقیقه میدان ندادن به وی در بازی خانگی شب گذشته (دوشنبه) برابر وستهام در هفته اول لیگ برتر نشان داد. همین موضوع سبب شده است که برخی رسانه‌ها شروع به گمانه‌زنی درباره آینده بازیکن پیشین بارسلونا کنند. در این بین برخی از آنها حتی مدعی شده‌اند که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید حتی به‌صورت مستقیم با خود فابرگاس صحبت کرده و به او پیشنهاد بازی در سانتیاگوبرنابئو را داده است.

کونته پس از بازی تیمش برابر وستهام ادعا کرد که برای نیمکت‌نشین کردن فابرگاس دلایلی دارد، اما آن دلایل را نگفت. با اینکه او گفت احتمال دارد در بازی‌های بعدی از فابرگاس استفاده کند و با او هیچ مشکلی ندارد، آینده این هافبک اسپانیایی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در همین حال گزارش شده است که سسک فابرگاس به یوونتوس هم پیشنهاد داده شده است اما تورینی‌ها ترجیح می‌دهند که در ابتدا تلاش خود را برای خرید بازیکنانی مانند نمانیا ماتیچ، اکسل ویتسل و لوئیز گوستاوو انجام دهند.

فابرگاس یکی از بازیکنانی است که از قدیم محبوب فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید بوده است. پرس در تابستان سال‌های 2009 و 2010 تلاش کرد که فابرگاس را به خدمت بگیرد اما کاپیتان پیشین آرسنال سال 2011 ترجیح داد که به تیم دوران نوجوانی‌اش یعنی بارسلونا برگردد. حالا اما فرصت دیگری پیش آمده است که پرس باز هم برای رسیدن به فابرگاس تلاش کند و گفته می‌شود که او حاضر است برای خرید فابرگاس رقمی بین 20 تا 25 میلیون یورو بپردازد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس