کد خبر 618615
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

تعداد تلفات ماموران پلیس آمریکا که از ابتدای امسال تاکنون در حال انجام وظیفه کشته شده‌اند، رو به افزایش است.

 به گزارش مشرق، به نقل از سی ان ان، تعداد تلفات ماموران پلیس آمریکا که از ابتدای امسال تاکنون در حال انجام وظیفه کشته شده‌اند، رو به افزایش است و تاکنون بیش از 37 مامور در نقاط مختلف این کشور کشته شده‌اند.

آخرین مورد از مرگ ماموران پلیس آمریکا مربوط به تیم اسمیت 30 ساله از ایالت جورجیا است که شنبه شب پس از دریافت یک تماس تلفنی در خصوص یک فرد مظنون، در حال گشت زنی در خودروی پلیس به ضرب گلوله کشته شد.

قتل ماموران پلیس آمریکا در سال جاری همچنین شامل یک مامور 28 ساله می شود که در نخستین روز کاری خود کشته شد و همین طور یک مامور 65 ساله که در آستانه بازنشستگی قرار داشته است.

تیراندازی به سوی ماموران پلیس آمریکا در ایالت های مختلف صورت گرفته است از کالیفرنیا گرفته تا ماساچوست، و تعداد مرگ و میرهای ثبت شده از ابتدای امسال تاکنون، معادل کل تلفات نیروهای پلیس آمریکا با سلاح گرم در سال 2015 بوده است.

بر اساس آمارهای اعلام شده، 41 مورد از تلفات نیروهای پلیس آمریکا در سال 2015 میلادی بر اثر استفاده از سلاح گرم بوده است. در سال 2015 میلادی در مجموع بیش از 123 مامور پلیس آمریکا کشته شدند. سال 2011 میلادی مرگبارترین سال برای نیروهای پلیس آمریکا بوده به طوری که تنها 73 مامور بر اثر اصابت گلوله کشته شدند.

ادامه تیراندازی و قتل ماموران پلیس آمریکا در شرایطی است که رفتار نژادپرستانه و تبعیض آمیز نیروهای پلیس در قبال سیاهپوستان و سایر اقلیت های جمعیتی، با انتقادات و اعتراضات گسترده‌ای روبرو شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس