کد خبر 618050
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

کاروان ورزشی استرالیایی شرکت کننده در رقابت های المپیک ریو 2016 پس از چند سرقت از ورزشکاران و مربیان تیم های این کشور تحت تدابیر محدود کننده برای رفت و آمد قرار گرفت.

به گزارش مشرق، ورزشکاران استرالیا در المپیک ریو براساس دستورالعمل دست اندرکاران ورزشی این کشور برای در امان ماندن مقابل ناامنی در ریو برزیل مجبور به سفر با وسیله نقلیه از ساعت 6 صبح تا 18 به وقت محلی شدند.

این محدودیت برای ورزشکارانی که حتی چند صد متر از محل استقرار تا محل بازی ها و یا محل های دیگر فاصله دارند نیز باید اعمال شود.

محدودیت اعمال شده که تارنمای 'اسکای نیوز' استرالیا روز دوشنبه از آن با عنوان 'حکومت نظامی' یاد کرد، پس از آن اعمال شد که از سه ورزشکار آمریکایی در رشته شنا به زور اسلحه توسط سارقان پلیس نما که خود را افسر پلیس معرفی کرده بودند، سرقت شد.

بنابراین گزارش، ورزشکاران استرالیایی ملزم به پوشیدن لباس تیم در خارج از محل اقامت نیستند، اما باید در گروه های سه نفره سفر کنند.

مقامات تیم المپیک استرالیا همچنین رفت وآمد ورشکاران این کشور را به دلیل ناامنی در تاریکی شب در برخی سواحل ممنوع کرد.

دزدی و حملات خیابانی امری معمول در برخی شهرهای برزیل است.
کاروان ورزشکاران استرالیا پیش از آغاز المپیک 2016 ریو نخستین رویداد تلخ خود را در این المپیک پس از به سرقت رفتن لباس های المپیک و دو رایانه تیم، تجربه کرد.

دو رایانه و پیراهن یک تیم از کاروان ورزشی استرالیا در طول یک آتش سوزی و تخلیه محل اقامت تیم المپیک استرالیا به سرقت رفت.

به رغم افزایش نیروهای امنیتی در ریو، روز یکشنبه گذشته نیز از دو مربی روئینگ تیم استرالیا در ساحل 'ایپانما' سرقت شد و سارقان کیف پول و کارت اعتباری این مربیان هدف قرار دادند.

تیم استرالیا به دلیل شرایط ساختمانی که در آن مستقر است از بدو ورود به ریو با مشکلات متعدی مواجه شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس