کد خبر 617991
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

مجموعه 25 قسمتی «آن» با روایت آخرین سفر شهید آوینی که منجر به شهادت او شد و همچنین تصاویر دیده نشده از این شهید، در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش مشرق، امیر سبحان جعفری، کارگردان مجموعه مستند «آن» گفت: این مجموعه مستند که فعلا در سایت روایت منتشر شده و در آینده نزدیک از شبکه‌های سیما نیز پخش خواهد شد، با استفاده از راش‌های ضبط شده توسط شهید سیدمرتضی آوینی در سفر آخرش به فکه که به شهادت ایشان تدوین شد و همچنین تصاویر ضبط شده توسط دوربین پشت صحنه این مستند، تولید شده است. البته به جز این تصاویر، بخش‌هایی هم توسط بنده و با حضور افرادی که برای آخرین بار آقا مرتضی را در آن سفر همراهی می‌کردند در استودیو کارگردانی شده است.

وی افزود: تصاویر دیده نشده از شهید آوینی، بیش از 20 سال در آرشیو روایت فتح وجود داشتند و این توفیق نصیب بنده شد تا آنها را تدوین کنم.

کارگردان مستند «آن» ادامه داد: اتفاق خوبی که در این مجموعه رخ داده این است که تصاویر ضبط شده توسط خود شهید آوینی و همچنین تصویرهایی که دوربین پشت صحنه مستند روایت فتح از سیدمرتضی آوینی ثبت کرده بود، در کنار هم به نمایش درآمده‌اند. جای تعجب است که چرا این تصاویر ارزشمند، هیچ گاه برای مردم به نمایش در نیامده است. این درحالی است که بسیاری از مردم، حتی از خارج از کشور مشتاق دیدن این تصاویر هستند.

 تصاویر دیده نشده از شهید آوینی در مستند «آن»
به گفته جعفری، تولید مجموعه مستند «آن» حدود سه سال طول کشید و هم اکنون همه علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت روایت با نشانی ravayat.net این اثر را تماشا کنند. همچنین در آینده نیز این مجموعه در شبکه‌های سیما به نمایش درخواهد آمد.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس