کد خبر 617467
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

نیروی دریایی خاور دور روسیه یک رزمایش موشکی در آب های بین المللی اقیانوس آرام در محدوده دریایی این کشور با آمریکا برگزار کرد.

به گزارش مشرق، دفتر مطبوعاتی ناوگان اقیانوس آرام روسیه امروز (شنبه) اعلام کرد که در رزمایش از پیش اعلام نشده یک روزه چندین فروند رزمناو و بیش از 500 عضو واحد دریایی این کشور تمامی برنامه های در نظر گرفته شده علیه دشمن فرضی را با استفاده از موشک های شلیک شده اجرا کردند.
 
بنا به این گزارش، رزمناوهای روسی مستقر در خاور دور با حرکت در پهنه آبی اقیانوس آرام که روسیه و آمریکا در آن مرز دریایی دارند، ناوهای دشمن فرضی را در فاصله 100 کیلومتری نابود کردند و عملیات کنترل و پایش منطقه رزمایش را با موفقیت انجام دادند.
 
در این عملیات، مجموعه ای از تسلیحات و تجهیزات پیشرفته دریایی شامل سامانه های موشکی، بارگذاری جنگ افزارها و سامانه های ردیابی دشمن با شرایط شبه جنگی آزمایش شد.
 
همچنین نیروهای ویژه دریایی روسیه در چارچوب رزمایش برگزار شده عملیات فرضی خنثی سازی طرح های خرابکاری دشمن را اجرا کردند.
 
در ماه های گذشته فعالیت های نظامی آمریکا و ناتو در مناطق راهبردی دریای سیاه و بالتیک از جمله پروازهای جاسوسی و تحرک رزمناوها نزدیک روسیه بسیار افزایش یافته است و از جمله هفته پیش چند فروند بمب افکن بی 52 راهبردی آمریکا در اقدامی کم سابقه در امتداد سواحل روسیه در اقیانوس منجمد شمالی به پرواز در آمدند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    جنگ زرگری
  • f 18 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    باید روسیه یه سیلی آبدار به این آمریکاي پفیوز فتنه گر بزنه تا دیگه مثل خروس بی محل همه جا پیداش نشه ، در افغانستان پاکستان عراق کشور های عربی خلیج فارس لیبی الاسکا قطب شمال اقیانوس اتلانتیس و دریای سیاه و مدیترانه حضور فعال داره حتی در دریای چین و در ژاپن و کره جنوبی خائن پایگاه نظامی داره در ترکیه پایگاه انجرلیک و با کشور های اروپایی ترسو رزمایش مشترک داره این ولگرد هار کشورش اون سر دنیاست خودش همش این سر دنیاست ، اگه روسیه یکی از بی 52 هاش رو هدف قرار بده دیگه جرات این غلطا پیدا نمیکنه
  • محمد حسین ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    روس ها از آمریکایی ها بدترند.
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    روسا مال این حرفا نیستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس