کد خبر 616937
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اگر غربیها نسبت به انجام تعهدات خود در برجام پایبند نباشند، ایران آماده بازگشت به شرایط قبل از برجام است.

به گزارش مشرق، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، درباره بدعهدی غربیها در برجام اظهار کرد: طرف غربی یعنی کشورهای عضو 1+5 و امریکا تلاش دارند تا موضوعات مهم برجام را به حاشیه ببرند.

وی افزود: طرف غربی به‌خصوص امریکا درصدد است برجام را به سمتی سوق دهد که مردم ایران یادشان برود قرار بود برجام تحریمها را به‌طور کامل از بین ببرد.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنها به دنبال این هستند که مسائل فرعی توافقنامه را آنقدر کش دهند تا جمهوری اسلامی ایران  به دریافت حداقل شرایط برجام قانع شود. روندی که خلاف متن نوشته شده بین ایران و کشورهای غربی در توافق برجام است.

وی با اشاره به اینکه امریکاییها و همدستان غربی‌اش تا به امروز همه مطالبات خود از برجام را دریافت کرده‌اند، گفت: متاسفانه علی‌رغم انجام تعهدات ایران در توافق برجام، طرف مقابل تا به امروز به تعهدات خود در برجام پایبند نبوده و هیچ موردی را در چارچوب این توافق انجام نداده است.

سروری با خطاب قرار دادن دستگاه دیپلماسی کشور متذکر شد: متولیان برجام  باید  به طرف مقابل با قاطعیت اعلام کنند که اگر در یک زمانبندی روشنی اقدامات مناسبی بر اساس توافقنامه فیمابین  برای اجرای برجام توسط آنها صورت نگیرد، نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه زمینه‌های بازگشتش را به شرایط قبل از برجام فراهم می‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس