کد خبر 616695
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

وزیر خارجه ترکیه امروز در نشست خبری مشترک با «محمد جواد ظریف» همتای ایرانی خود در آنکارا از سفر وزیر اقتصاد ترکیه به ایران و «علی لاریجانی» به ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی استار، در نشست خبری مشترک وزیر امور خارجه ترکیه با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران، وی ضمن تشکر از مواضع جمهوری اسلامی در جریان کودتای نافرجام ۱۵ جولای در این کشور، از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به کشورش سخن گفت.

براساس گزارش های واصله، «مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه امروز در نشست خبری مشترک با «محمد جواد ظریف» همتای ایرانی خود در آنکارا که پس از دیدار و مذاکره با یکدیگر به انجام رسید، گفت: آنکارا علاقه مندی خود را برای همکاری با ایران در تمام زمینه ها به ویژه در حوزه اقتصادی اعلام و متمایل به گسترش همکاری های فیمابین است.

چاوش اوغلو در این زمینه ادامه داد: قرار است «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به ترکیه سفر کرده و با مقامات مسئول به مذاکره و رایزنی بپردازد.

وی همچنین در ادامه افزود: در راستای گسترش روابط فیمابین به ویژه در عرصه اقتصادی، «نیهات زیبکچی» وزیر اقتصاد ترکیه نیز در رأس یک هیأت بلندپایه اقتصادی به زودی به ایران سفر خواهد کرد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس