کد خبر 616356
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

فرنگی‌کار المپیکی وزن ۹۸ کیلوگرم کشورمان گفت: ریو هوایی بسیار عالی دارد و خدا را شکر همه چیز دست به دست هم می‌دهد تا من بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم.

به گزارش مشرق، درباره شرایط خود پیش از آغاز مسابقات کشتی المپیک 2016 اظهار داشت: دو، سه روز دیگر وزن‌کشی شروع می‌شود و ان‌شاءالله با توجه به تلاش‌هایی که انجام داده‌ایم، بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و باعث افتخار کشورمان و خوشحالی همه هموطنان‌مان شویم. از مردم تشکر کرده و امیدوارم ما را دعا کنند.

وی ادامه داد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. از ناحیه آرنج کمی آسیب‌دیده هستم، اما مشکلی ایجاد نمی‌کند. روز بیست‌وپنجم مرداد وزن‌کشی ما برگزار و از روز بیست‌وششم مسابقات کشتی آغاز می‌شود. شرایط بدنی خیلی خوبی دارم که بهتر از سال قبل و سال‌های قبل‌تر است. در حال حاضر شرایطم واقعاً المپیکی است.

فرنگی‌کار المپیکی وزن 98 کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: امیدوارم با این میزان آمادگی و تجربه‌ای که دارم، بتوانم بهترین نتیجه دوران کشتی خودم را بگیرم که البته با این میزان آمادگی و تجربه، دور از انتظار نیست. اگر خدا بخواهد، شرایط خوب پیش برود و در فینال مسابقات بتوانم، قهرمان می‌شوم.

رضایی با اشاره به سفر طولانی از تهران به ریو تصریح کرد: امکاناتی که کمیته ملی المپیک مانند بلیت‌های بیزینس‌کلاس فراهم کرد، باعث شد سفر خیلی خوبی داشته باشیم. مکان‌مان برای استراحت هم خیلی راحت بود و مشکلی ایجاد نکرد. آب‌وهوای ریو هم واقعاً شبیه شمال است. ریو هوایی بسیار عالی دارد و خدا را شکر همه چیز دست به دست هم می‌دهد که بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس