کد خبر 616100
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

نیروهای امنیتی لیبی در جریان درگیری ها با داعش در شهر سرت علاوه بر کشتن ۲۰ تفکیری موفق شدند کنترل دانشگاه سرت را نیز در اختیار بگیرند.

به گزارش مشرق به نقل از الیوم السابع، نیروهای امنیتی تحت امر دولت وحدت ملی لیبی در مبارزه با تروریست های داعش در شهر سرت موفق شدند شماری از عناصر داعش را به هلاکت برسانند و کنترل دانشگاه این شهر را در اختیار بگیرند.

بر اساس این گزارش نیروهای بنیان مرصوص تحت امر دولت توافق ملی لیبی اعلام کردند که در جریان درگیری ها با تروریست های داعش در شهر سرت واقع در مرکز لیبی، ۲۰ نفر از اعضای این گروه تروریستی را به هلاکت رسانده اند.

فرماندهان نیروهای لیبیایی همچنین تصریح کردند که در جریان نبرد با داعش در شهر سرت موفق شدند بر دانشگاه این شهر نیز به صورت کامل مسلط شوند و این دستاورد منجر به هراس تروریست ها شده است.

نیروهای تحت امر دولت توافق ملی لیبی پس از این دستاورد اقدام به پاکسازی مناطق اطراف دانشگاه از لوث تروریست ها کردند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز مرکز فرماندهی نیروهای دولت توافق ملی لیبی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: شمارش معکوس برای آغاز مرحله پایانی عملیات نظامی علیه تروریست های داعش در شهر سرت آغاز شده است و نیروهای ما برای درگیری های پایانی به منظور نابود کردن گروه تروریستی داعش در شهر سرت آماده هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس