کد خبر 615809
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

دادگاه داوری ورزشی هفته آینده تصمیم نهایی را درباره اختلاف فوتبالی عربستان و عراق اعلام خواهد کرد و تکلیف میزبانی مشخص می‌شود.

به گزارش مشرق، یورو اسپورت نوشت: تنش فوتبالی بین عراق و عربستان همچنان ادامه دارد. بعد از این که فدراسیون فوتبال عراق تصمیم گرفت ایران را به عنوان میزبان بازی‌های خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب کند سعودی‌ها تاکید کردند که حاضر نخواهند بود در خاک ایران به میدان روند.

فدراسیون فوتبال عراق هم بعد از مخالفت عربستان برای حضور در ایران تاکید کرد که به عربستان نمی‌رود و باید هر دو کشور میزبانی بی طرف را انتخاب کنند. این درحالی بود که سعودیها اصرار داشتند آنها مشکلی برای میزبانی از عراق ندارند و باید در خاک خود از تیم ملی عراق پذیرایی کنند.

جنگ فوتبالی بین عراق و عربستان ادامه یافت. عراقی‌ها از سعودی‌ها خواستند که میزبان بی طرف را انتخاب کنند و خود کشور مالزی را به عنوان میزبان انتخاب کردند. این درحالی بود که فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد که تنها در جده یا ریاض از عراق پذیرایی خواهد کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با رئیس بحرینی خود به سود سعودی‌ها رای داد و تاکید کرد که باید عراق برای دیدار با عربستان به این کشور سفر کند، اما فدراسیون بین المللی فوتبال به سود عراق رای داد و تاکید کرد که باید هر دو کشور میزبان بی طرف را انتخاب کنند که این تصمیم با خشم سعودی‌ها همراه شد.

عربستان به دادگاه داوری ورزشی شکایت کرده و قرار شده است که نتیجه میزبان نهایی هفته آینده مشخص شود و بعد از رای دادگاه داوری ورزشی میزبان نهایی برای هر دو کشور معرفی خواهد شد.

تیم های ملی فوتبال عربستان و عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم‌های ژاپن، استرالیا، امارات و تایلند همگروه هستند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس