پس از مدتی روشن شد که سیستم اطلاعاتی و امنیتی غرب اقای " جعفر عزیزی " خبرنگار صدا و سیما را با سردار " عزیز جعفری " فرمانده سپاه پاسداران اشتباه گرفته.!!!

به گزارش خبرنگار وبلاگستان مشرق، حسن عابدینی در آخرین پست وبلاگ شخصی اش"خبرنگاری تلویزیون"می نویسد:
 هوشمندانه پسوندیه که همیشه در خبرهای مربوط به تحریم های امریکا بر ضد جمهوری اسلامی ایران  اورده می شه. برای اثبات این که واقعا امکان اجرای تحریم در قرن بیست و یکم وجود نداره ، نیازی به استدلال نیست. برخی اوقات اما شگفت زده می شم از این همه هوشمندی !!! که در نظام سیاسی ، اقتصادی و امنیتی غرب به رهبری امریکا وجود داره.
  تصمیم غربی ها گاهی انقدر خنده داره که انسان در عاقل بودن تصمیم گیرندگان هم تردید می کنه. مدتی پیش عملیات گسترده مشترکی از سوی سازمان سیا و وزارت خزانه داری امریکا با کمک وزارت اقتصاد ،‌نظام بانکی و سیستم امنیتی المان صورت گرفت . این تصمیم برای اجرای تحریم های هوشمند برای فلج کردن جمهوری اسلامی بود.!!!
  بلوکه شدن پنج هزار دلار، حاصل این عملیات پیروزمندانه دو قدرت غربی بود. اصل ماجرا هم این بود که  " جعفر عزیزی " خبرنگار صدا و سیما  از برلین این مبلع را برای ابراهیم شکوری خبرنگار صدا و سیما در نیویورک حواله می کنه.
منابع اطلاعاتی امریکا و المان با تجزیه و تحلیل دقیق اطلاعات منابع جاسوسی انسانی و الکترونیکی شون در می یابند که نام فرستنده پول در فهرست تحریم ها قرار داره .!!!
بسرعت شبکه های امنیتی و بانکی به قول خودشون بین المللی دست به کار می شند و پول را بلوکه می کنند. شکوری که از نرسیدن حواله شاکی می شه جریان را از بانک مقصد در نیویورک جویا میشه که می شنوه اقای " عزیز جعفری " در فهرست تحریم ها است.
  پس از مدتی روشن شد که سیستم اطلاعاتی و امنیتی غرب اقای " جعفر عزیزی " خبرنگار صدا و سیما را با سردار " عزیز جعفری " فرمانده سپاه پاسداران اشتباه گرفته.!!!
 در شگفتم که امریکایی ها با این همه هوش چگونه مدعی رهبری جهانند. مدتی زمان برد تا اثبات شد که این اسمش " جعفر " و  دیگری " عزیز" . دوم : فامیل اولی " عزیزی " است و دیگری " جعفری " . سوم هم این خبرنگاره و دیگری پاسدار.
چهارم : اولی در برلین زندگی می کنه ، دومی در تهران. پنجم هم برای حلال شدن مواجب این همه مزدوری که دارید دست کم می گفتید عکسهاشون را با هم مقایسه کنند.
  ششم هم اینکه اصلا " عزیز " نام مستعار فرمانده سپاهه.!! هفتم:نکنه این جماعت چاخان " پشت به خانه پدری "‌، بازم ‌سرتون کلاه گذاشتند و گفتن که این دو نفر یکی اند.!!!
هشتم هم حالا پنج هزار دلار چیه که این قدر جار و جنجال و بگیر و به بند راه انداختید.
 نهم هم اینکه خداوند به حق ماه مبارک رمضان ، همه مرضای قلبی را شفا بده که دنیا از دست و زبان و عملشون این قدر به دردسر نیفته.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • کاظم ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
    0 0
    شاید فکر کردن توی این اقتصاد درب و داغونی که دارن بالاخره پنج میلیون تومان هم ، پنج میلیون تومنه دیگه . اون هم پنج میلیون تومان پول خمس و زکات دادۀ یه پاسدار که میتونه برکت بندازه تو اقتصادشون ....
  • ali ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
    0 0
    خیلی‌ خوب بود
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
    0 0
    قابل توجه همسایه محترم ما جمهوری آذربایجان. احتمالا" تحریمهای در نظر گرفته شده برای «کوبا»، ممکن است شامل حال «با کو» شود!!! مطمئن باشید که از این «سیب زمینیهای آی کیو» بعید نیست.!!!
  • عبداللهی ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 0
    خدارو شکر که دشمنان ما رو از احمقها قرارداد وگرنه با این وحدتی که ما مسلمین داریم معلوم نیست چه بلایی برسرما می آوردند.معلومه که خدا خیلی ما رو دوست داره.راننده ای را دیدم وبه او گفتم:من تازه فهمیدم خدا تو رو چقدر دوست داره راننده که از حرفم یکه خورده بود گفت از کجا فهمیدی؟ گفتم از رانندگی تو.با این نحوه رانندگی تا الآن زنده ای واتفاقی برایت نیفتاد معلومه که خدا هواتو داره وخیلی تورو دوست داره.حکایت ما مسلمین با ایت وحدتی که داریم؛مثل اون راننده است!!!خداحفظمون می کنه وگرنه ما نه تنهابرای خودمون کاری نکردیم بلکه خود را درمخاطه هم میندازیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس