کد خبر 614846
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

فیلم سینمایی «قیچی» اولین ساخته کریم لک‌زاده که این روزها در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود نتوانست در ترکیه مجوز بگیرد.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی «قیچی» اولین ساخته کریم لک‌زاده به تهیه‌کنندگی احسان فولادی‌فرد که این روزها در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود، قرار بود همزمان با اکران در ایران در چند کشور دیگر هم به روی پرده برود اما مجوز پخش این فیلم در ترکیه به بن‌بست خورد و «قیچی» امکان اکران در سینماهای این کشور را به دلیل داشتن صحنه‌هایی نظیر مصرف مواد مخدر، ترویج خشونت،  حیوان آزاری و ... از دست داد.

داستان فیلم «قیچی» در مورد مردی به اسم راما است که برای رهایی از حکمی که ممکن است در آخرین دادگاه علیه‌اش صادر شود، تصمیم می‌گیرد در اولین فرصتی که به دست می‌آورد به جنوب فرار کند و به هر نحوی که شده از کشور خارج شود. از همین لحظه سفر پر مخاطره او آغاز می‌شود.

بازیگران این فیلم عبارتند از: عباس غزالی، بهزاد دورانی، سروش صحت، محمدرضا داودنژاد، رابعه مدنی، سونیا سنجری، رضا رزم، مونا محمودزاده، کمال هاشمی، فهیمه شریفی، افسانه صالحی، ستاره رضایی، امیرعلی خانی، هلیا لطفی، امیر بهادر و وحید حبیبیان.

منبع: برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    امکان اکران در سینماهای این کشور را به دلیل داشتن صحنه‌هایی نظیر مصرف مواد مخدر، ترویج خشونت، حیوان آزاری و ... از دست داد. مواردی که در سینمای ایران اصلا مهم نیست! ببینید چه ما عقبیم از این نوع فرهنگ.... فیلم میسازند به هر نیتی اما دریغ از ذره ای تفکر در آثار فیلم روی روح و‌روان ملت.... ادعاشونم میشه...اعتراضم می کنن چرا اکران نمی کنید فیلم‌مون رو....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس