کد خبر 614800
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از عملکرد علیرضا بیرانوند راضی است، گفت: دروازه‌بان جدید احتمالا طی روزهای آتی معرفی می‌شود.

به گزارش مشرق، ایگور پانادیچ رابطه با پیروزی یک بر صفر پرسپولیسی‌ها برابر گسترش فولاد تبریز در هفته سوم لیگ برتر  ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی سختی را مقابل گسترش فولاد در تبریز انجام دادیم و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

وی افزود: ما در این مسابقه چند موقعیت گل به دست آوردیم که تنها یکی از آن‌ها تبدیل به گل شد. البته واقعیت این است که مسابقه چندان زیبایی را شاهد نبودیم اما مهمترین موضوع کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم و به خاطر همین موضوع خوشحال هستیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اخراجش در این مسابقه توسط داور نیز خاطرنشان کرد: من فقط از نیمکت بلند شدم و به داور اعلام کردم که در یک صحنه خطایی رخ داده است. داور هم به همین خاطر من را اخراج کرد. اگر من در آن صحنه مقصر بودم، از داور عذرخواهی می‌کنم.

پانادیچ همچنین در رابطه با عملکرد علیرضا بیرانوند در سه مسابقه اخیر پرسپولیس گفت: در این مسابقه موقعیت چندانی روی دروازه خلق نشده است اما در مجموع از عملکرد بیرانوند راضی هستیم. ما در حال تمرین هستیم تا با تمرینات زیاد  همه با هم از نظر امنیت تیم خوبی را داشته باشیم تا خیالمان از این بابت راحت شود.

وی همچنین در پایان در رابطه با انتخاب دروازه‌بان جدید تصریح کرد: احتمالا طی روزهای آتی و پس از امضا قرارداد دروازه‌بان جدید معرفی می‌شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس