کد خبر 614796
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

تصمیم‌های عجیب سازمان لیگ ممکن است ۳ باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را با دردسری بزرگ روبرو کند، دردسری که می‌تواند مشکلات آنها را دوچندان کند.

به گزارش مشرق، تصمیم‌های عجیب سازمان لیگ ممکن است 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را با دردسری بزرگ روبرو کند، دردسری که می‌تواند مشکلات آنها را دوچندان کند. در حال حاضر سامانه پیامکی 3090 اسپانسر 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی است و موفق شده از طریق مشارکت‌های مردمی پول قابل توجهی به این 3 باشگاه بدهد. جالب است که بدانید سامانه پیامکی 3090 بدون اینکه هزینه قابل توجهی بکند با یک ایده جالب موفق شده تمام هزینه‌های این 3 باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران را پرداخت کند.

درست زمانی که هواداران 3 باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران یعنی استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی دغدغه‌ای از مسائل مالی تیم‌شان ندارند سازمان لیگ سامانه‌ای به نام 3040 به راه انداخته است تا به نوعی با سامانه 3090 رقابت کند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که سازمان لیگ در 3 سال گذشته در درآمدزایی کاملا ناموفق بوده است و نتوانسته درآمد قابل توجهی برای باشگاه‌های لیگ برتری بدست بیاوررد. در حال حاضر لیگ فوتبال ایران وارد سومین سال خود شده است که بدون حق پخش اداره می‌شود و این بی‌تردید نقطه تاریکی در عملکرد سازمان لیگ محسوب می‌شود ضمن اینکه این سازمان نتوانست در دو سال حضور شرکت ایران نوین به عنوان اسپانسر تبلیغات محیطی دور زمین کاری کند که این شرکت به تعهدات خود بطور کامل عمل کند.

حالا سازمان لیگ قصد دارد به نوعی حداقل درآمد 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را هم تهدید کند و به همین دلیل هم است که این 3 باشگاه از سامانه پیامکی 3040 به عنوان یک سامانه جعلی هواداری یاد کرده اند که این خود نشان می‌دهد که این آنها چندان موافق درآمدزایی سازمان لیگ از طریق مشارکت هواداران نیستند.

منصور قنبزاده عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ در مورد دلیل فعالیت سامانه پیامکی 3040 می‌گوید: راستش را بخواهید فعالیت‌های اقتصادی برعهده آقای عابدینی است و بهتر است از ایشان سوال کنید که نحوه فعالیت 3040 به چه شکلی است. ایشان تا امروز فعالیت‌های اقتصادی سازمان لیگ را پیگیری کرده‌اند و باید از خودشان در این باره سوال کنید.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس