کد خبر 614476
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸

مايه شرمساري است كه در بدو شروع بزرگ‌ترين آوردگاه ورزش جهان به جاي تعريف و تمجيد از اعضاي كاروان به انتقاد بپردازيم.

مشرق- مايه شرمساري است كه در بدو شروع بزرگ‌ترين آوردگاه ورزش جهان به جاي تعريف و  تمجيد از اعضاي كاروان به انتقاد بپردازيم و بديهي‌ترين مسائل را به آنهايي گوشزد كنيم كه نشان دادند غوره نشده مويز شده‌اند و هنوز راه و رسم بزرگي را نمي‌دانند. روي صحبت‌مان از همين جا با فرسنگ‌ها فاصله تا ريو در برزيل با سعيد معروف، شهرام محمودي و محمد موسوي است كه پا روي احساسات پاك ميليون‌ها ايراني گذاشتند و خودشان را بالاتر و برتر از پرچم و نام ايران فرض كردند. اين سه به بهانه‌هاي واهي از حضور در مراسم افتتاحيه المپيك سرباز زدند و حاضر نشدند زير پرچم مقدس كشورمان جلوي چشم جهانيان رژه بروند.

در اين مسئله هيچ شك و شبهه‌هاي وجود ندارد كه تمامي ورزشكاران دنيا از بزرگ گرفته تا كوچك آرزوي حضور در چنين مراسمي را دارند‌، اما اين آقايان خود را اينقدر بزرگ احساس كرده‌اند كه حضور در اين مراسم در شأن آنها نبوده است، از همين جا خطاب به اين سه نفر مي‌گوييم كه هر كه مي‌خواهيد باشيد و هرچه مي‌خواهيد به دست آورده باشيد كوچك‌تر از ايران و ملت شريفي هستيد كه زير سايه آنها به هرچه داريد، رسيده‌ايد. غيبت اين سه بازيكن مغرور و خودسر واليبال ايران در مراسم افتتاحيه و رژه كاروان ورزشي ايران اينقدر زشت و زننده است كه جا دارد مسئولان كاروان در كميته ملي المپيك كه در ريو حاضر هستند بلافاصله و به دور از هرگونه اهمال و چشم‌پوشي و نتيجه‌گرايي به شدت با آنها برخورد كنند.

اين برخورد قاطع به طور حتم باعث مي‌شود كه ديگر كسي به خود اجازه ندهد به تصور اينكه بزرگ‌تر از نام ايران است براي خود ارزش و اعتباري بالاتر در نظر بگيرد. وظيفه ورزشكاري كه با هزينه بيت‌المال و پول مردم راهي المپيك مي‌شود اين است كه از جان و دل براي موفقيت و شناساندن خوب كشورش تلاش كند كه در غير اين صورت هر نابلدي مي‌توانست راهي ريو شود و در هتل بنشيند و با شلوارك و زير پيراهني از طريق تبلت مراسم افتتاحيه را تماشا كند.

وقاحت سعيد معروف، محمد موسوي و شهرام محمودي در شركت نكردن در مراسم افتتاحيه و بدتر از آن ارائه تصوير اين اقدام زشت و ناپسند در فضاي مجازي از سوي آنها هيچ‌گاه از ذهن مردم ورزش‌دوست ايران پاك نخواهد شد. آنها به عنوان چهره‌هاي سرشناس ورزش ايران در ريو بايد همدوش و همراه بقيه كاروان در مراسم شركت مي‌كردند، اما خودسرانه امتناع كردند تا مردم علاقه‌مند به ورزش و ديدن اقتدار ايران اسلامي با تعجب غيبت سؤال‌برانگيز آنها را به تماشا بنشينند.
 
لازم به ذكر است كه قصد ما از بيان اين مسائل و اين سخنان به هيچ عنوان حاشيه‌سازي براي كاروان المپيك و تيم‌هاي ورزشي كشورمان نيست، اما گويا برخي هر چقدر هم كه بزرگ باشند راه را اشتباه انتخاب كرده‌اند و تصورات غلطي را در ذهن مي‌پرورانند. فراموش نكنيم كه در دوران سرمربي قبلي تيم ملي واليبال هم همين عده با باندبازي و حاشيه‌سازي لطمات زيادي به واليبال وارد كردند، اما اينجا المپيك است و قصه، قصه كاروان ورزشي ايران و آبروي جمهوري اسلامي و مردم شريف اين سرزمين، اينجا جاي باندبازي و تصميم‌گيري‌هاي خودسرانه ورزشي نيست و باز هم تأكيد مي‌كنيم كه وظيفه مسئولان كاروان، مسئولان كميته ملي المپيك و حتي مسئولان فدراسيون واليبال است كه با اين سه نفر برخوردي مناسب و قاطع داشته باشند.
 
فريدون حسن (دبیر ورزشی روزنامه جوان)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 74
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 59
  • ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    باید از تیم ملی کنار گذاشته شوند
  • ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    خدمتون عارضم باید با این سه نفر برخورد قاطع صورت گیرد. باورکنید با همه عناوینی که معروف دارد ولی باز هم به دل نمیشینه در واقعا نچسپه این آدم.
  • ناشناس ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    باید بدون هیچ اغماض با این سه نفر برخورد بشه حتی اگه در روند تیم ملی تاثیر داشته باشه...
  • مرتضی ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    سلام وخسته نباشید خواستم بگم غرور و تکبر یکسری آدم کوچیک که توهم اونارو برداشته و به خیال خود با یکسری تعریف و تمجید بزرگ شدن عاقبتش این شد که میبینید متاسف برای داشتن چنین ورزشکارانی که باعث ننگ و بی آبرویی یک کشور میشن و دم از فرهنگ و ادب میزنن ولی حتی به اندازه یک بچه نمیفهمن متاسفم برای سعید معروف که انسانی مغرور است که این غرور باعث باخت ما شد متاسف برات که گند زدی به تیم ملی. شدی میوه ای که خرابه و توی سبد پرازمیوه است و داره کل سبد رو خراب میکنه متاسف برات متاسف
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    ول کتید حالا مگه چی شده
  • مهدی ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    الان موقع اظهار نظر در مورد اونا نیس. شمام تو شرایط اونا نبودی پس نمیخواد کاسه داغ تر از آش. کار الان شما از اونا بدتزه
  • فاطمه ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    وقتی دچار غرور میشیم شکست می خوریم مثل والیبال مثل فوتبال که باد دماغ چند سالی است که نذاشته یه موفقیت چشم گیر داشته باشیم
  • محمود ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    ببینین پول چه کارهای میکنه وقتی میخورن سیرمیشن همه چیز روفراموش میکنن نشستن از خودشون سلفی هم گرفتن فکر میکنن دل مردم الان واسشون قنج میره
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    خیلی چیز شده همین سه نفر باعث باخت تیم در اولین مسابقه تیم در المپیک شدن وقتی بازیکن سالاری پیش بیاد همین مبشه
  • سروش ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    مثال زیبایی زدید یک میوه خراب توی سبد میوه های سالم همه رو خراب میکنه، آفرین.
  • امین ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    چه نظر کارشناسانه ای! انگار تا الان تو عمرت هیچ اشتباهی نکردی...
  • مصطفی ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    با سلام .به نظر من قبل از هرچیزی باید ظرفیت ورزشکارهای کشور رو بالا برد تا وقتی طقی به طوقی میخوره و اسمی در میکنن خودشون رو گم نکن . به قول معروف آدم رو برق بگیره جو نگیره!!!
  • هادی ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    اصلا محل بهشان نگذارید بی محلی بدتر از هر تنبیه است
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    از این زاویه که پشت پرچم باید راه می رفتند به احترام پرچم ، تفسیر لطیف و زیبایی است... ولی آیا الان که بازیهای تیم ملی داره شروع میشه ، وقت انتقاد و ادامه دادن آن است؟ فکر می کنم یک بار گفتن کافی بود باقی مسائل می شود تسویه حساب شخصی که از پشت پرچم راه نرفتن آنها بدتر و ضربه کاری تری است! خواهش می کنم بگذاریم در زمان بازیها در کمال آرامش باشند
  • شاپور ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    کی روش کجایی ؟ با این غرور بیجا و بازیکن سالاری برخورد نمایی
  • حسن ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    تا جایی که من مطلع شدم، این سه عزیز به خاطر اینکه فدراسیون جهت حضور تیم ملی در بازیهای المپیک برای آقای خوش خبر(سرپرست تیم والیبال) لباس فرم حضور در رژه را تهیه نکرد و ایشان به رغم اینکه پدرشان فوت کرده بود در المپیک حضور پیدا کرد ولی کم لطفی های فدراسیون والیبال و سوء برداشتهای دوستان باعث بدبینی به این عزیزان شده، امیدوارم مشرق عزیز باپیگیری های زیاد و ریز بینانه اش این موضوع رو پیگیری کنه، وامیدوارم که این سوء برداشتها دودش به چشم تیم ملی عزیزمون نره ... انشاءالله
  • حسن ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    تا جایی که من مطلع شدم، این سه عزیز به خاطر اینکه فدراسیون جهت حضور تیم ملی در بازیهای المپیک برای آقای خوش خبر(سرپرست تیم والیبال) لباس فرم حضور در رژه را تهیه نکرد و ایشان به رغم اینکه پدرشان فوت کرده بود در المپیک حضور پیدا کرد ولی کم لطفی های فدراسیون والیبال و سوء برداشتهای دوستان باعث بدبینی به این عزیزان شده، امیدوارم مشرق عزیز باپیگیری های زیاد و ریز بینانه اش این موضوع رو پیگیری کنه، وامیدوارم که این سوء برداشتها دودش به چشم تیم ملی عزیزمون نره ... انشاءالله
  • رضا ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    به نظر می رسد این برخوردهای احساسی، فقط موجب آفت به تیم ملی می شود؛ بهتر است هر گونه قضاوت و برخورد و تنش به پس از رقابت ها موکول شود
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    پرچم دار كاروان اسپانيا در المپيك نادال قهرمان چندين دوره تنيس جهان بود اما واليباليستهاي كشورما كه تاكنون نتوانستند يك قهرماني كسب كنند اينهمه غرور دارند.واقعا" جاي تاسف است و .........
  • بی نام ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    سلام عرض میکنم به تمامی اونایی که با هر برد به تمجید و با هر باخت به انتقاد خیز می گیرند ، دوستان محترم خوبه یه مقداری با تعقل و به دور از قضاوت صحبت کنیم ، نه تنها این سه بازیکن بلکه تمامی هم تیمی های محترمشون در زمان هایی که باید شادی رو تو دل هم میهنانشون تقدیم کردن و همیشه باعث افتخار بودن و هستن و خواهند بود چه ببرن چه ببازن این که همیشه انتظار بردن داشته باشیم و با هر باختی شروع به انتقاد های بی جا کنیم هیچ واژه ای جز خود خواهی را تعبیر نمی کنیم.
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    انگارمتن رو دکترروحانی با اسمهای جابجا نوشتن !!
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    باید این 3 نفر تا یک سال از هر گونه فعالیت ورزشی منع بشن. هه به خیال خودشون سه تفنگدارن.
  • سینا ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    بحث باخت نیستش که بی نام جان! بحث مسئله ای که سالها پیش به جان فوتبال افتاد و باعث پسرفتش شد(گستاخی و تکروی بازکنانش) و حالا هم کم کم داره خودشو در والیبال نشون میده
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    جو ندید بابا، با این اخلاقای گندتون. آقا طرف به هر دلیلی نخواسته تو رژه شرکت کنه. حالا چی شده؟ آسمون به زمین اومده؟ به نظر من همین بچه های والیبال بهترین کارو میکنن. شادی هاشون تو قهرمانی آسیا واقعا طبیعی بود. همه جای دنیا اینجوریه. حالا ما همیشه مقید میکنم آدمارو که حتما باید فلان کار انجام بدن، حالا که ندادن جزو فلان دسته ان.
  • توحید ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    دقیقا همین افراد با باند و باند بازی کواچ رو زمین زدن. یعنی واقعا قحطی بازیکنه که این این آقایون واسه خودشون تشکیل باند بدنو هر کاری که میخوان بکن.؟؟؟؟
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    گله گزاری ازاین ناپهلوانان به حق است وایرانیان را ناراحت کردند انتظار برخورد مناسب و درشان ملت بزرگ ایران باآنان انتظار ماست.
  • بهرام ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    دمشون گرم کاری رو که فکر میکردن درسته انجام دادن برده که نیستن حق انتخاب داشتن ماهم دوسشون داریم
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    الان اگر تیم ملی برده بود، نظرها عکس این قضیه بود و نویسنده از این سه نفر حمایت می کرد. این والیبالیست ها خیلی ارزشمند هستند و نظر نویسنده، فقط مربوط به خودش هست و حق تعمیم به کل ملت ایران را ندارد. وقتی که تا سه روز مانده به المپیک، هنوز طرح لباس ها آماده نشده و وقتی که مسئولین فکر می کنند ورزش فقط شوتبال است، نتیجه بهتر از این نمی شود. هزینه یک دست کت و شلوار برای یک سرپرست چقدر می باشد که مسئولین هزینه آنرا پرداخت نکرده اند؟؟؟
  • پیرجهاندیده ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    این سه نفرتاالمپیک بعدی هیچکدامشان درایران نخواهندبودمن مطمئنم این رفتارناشی ازمسایل بی شرمانه ایست که باگذشت زمان همگان شاهدش خواهیم بود.
  • حسین ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    کسی که یه مقدار والیبال داخلی رو دنبال کنه میفهمه شهرام محمودی در حد تیم ملی نیست جالبه میکائیل تاجر که امسال هم لژیونر شده! و یک سر و گردن هم بالاتر از اقای محمودی هست همیشه از لیست به صورت خود جوش خط میخوره! آقای محتشمیان میگه بازیکنارو لوزانو انتخاب نمیکنه شماها باور نمیکنید.دعوت شهرام محمودی اصلا به این خاطر نیست که برادرش با فدراسیون رابطه داره اصلا به هیچ وجه اینطور نیست!
  • پری ترشیده ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    گل گفتی خواهر
  • حسین ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    سرپرست خیلی از کاروان ها در رژه نبود.اصلا سرپرست و رژه المپیک ؟ربطش کجاست یکی از اهداف المپیک رقابت سرپرست ها بوده و ما خبر نداشتیم :دی پس همه اعضای دیگر کشورها هم بگن ما رژه نمیریم چون سرپرستامون نیستن گرچه فکر نکنم بقیه تیم ها انقدر سرپرست داشته باشن!!!!کلا المپیکو جمع کنیم چون سرپرست تیم ها تو رژه نیستند چطوره؟
  • جمال ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    سلام لطفا با کسانیکه غرور این ملت بزرگ و فهیم را زیر پا میگذارد در هر مقام و پستی هست برخورد شود تا درسی برای آینده گان شود.
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    کاش یک تنه قاضی نمی رفتید واز این آقایا ندر خصوص عدم حضورش در رژه را می پرسیدید ومی دیدی کهدردش چیست .؟انموقع دست به قلم می شدی کاملتر می نوشتی .
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    کاش یک تنه قاضی نمی رفتید واز این آقایا ندر خصوص عدم حضورش در رژه را می پرسیدید ومی دیدی کهدردش چیست .؟انموقع دست به قلم می شدی کاملتر می نوشتی .
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    اخه کارشناسای حرفه ای والیبال اگه اینا از تیم کنار گذاشته بشن که دیگ تیمی واس ایران نمیمونه ؟؟ !! اینا همون بازیکنای رویایی دوماه پیشنا همونایی که همین شماها میگفتین بخاطرشون رفتیم المپیک .. خب دوس داشتن تو مراسم نباشن .. هیچ اجباری واس شرکت تو این مراسم وجود نداره .. بللللله ..
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایککککککککککککککککککککککککککککک ..
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    1 0
    یک بازی والیبال بیشتر بلدید؟ اگر تکبر کرده اید که بدانید تکبر از نادانی است . بسیار بزرگتر از شما ها هم محدود و ضعیف هستند.
  • هموطن ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    باتوجه به اینکه نامبردگان تمام افتخارات ممکن راباوالیبال ایران کسب کرده ونهایت ان حضوردرالمپیک درقالب تیم ملی می باشدبه احتمال زیادبعدازالمپیک به ایران برنگشته ورحل اقامت درامریکا یااروپا رابرگزینندوباپول های باداورده این ملت فقیر خوش بگذرانند
  • میثم ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    1 0
    هیهات من الذّله
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    1 0
    چون لباس فلانی اندازش نبوده در مراسم شرکت نکردیم!!!!!
  • بی سواط ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    من این دفعه اصلا والیبال المپیک رو نگاه نکردم فقط کشتی باغیرت ایرانی
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    هیچی نشده فقط این چند نفر با حرکت مغرورانه خود به تیم ملی والیبال کشور گند زدند.
  • دانیال ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    شما همیشه دیگران رو بابت اشتباهاتشاان میکوبید! مگر شما خودتان اشتباه نمی کنید!؟ خیلی افراطی هستید.
  • علي ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    رژه رفتن چندتا ورزشکار اجباري نيست اگر قرار باشد همه در مراسم حاضر باشند پس تمام ورزشکاران بايد با هم به برزيل مي رفتند پس اين همه توهين براي چسيت آنها هم فرزندان اين آب وخاک هستند همانها بودند که در مسابقات قبل دل ملت را شاد کردند وآبرويي و افتخار براي ايران آوردند اگر قرار باشد با اين خطا هاي کوچک ورزشکار را حذف کنيم و بايد نيمي از فوتباليستهاي از تيم هيشان اخراج شوند و ديگر تيمي وورزشي وجود ندارد
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    این نظر رو من همونموقع دادم که با بی شرمی میباختند و پای مربی بدبخت میذاشتند.... بضاعت اینها همینه که در بست باختند و حرفی برای گفتن نداشتند چه با مربی چه بدون مربی... روی اینها رو همونموقع باید کم میکردند نه با تعویض مربی بهشون باج بدن...
  • سید ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    خداوکیلی اگر میبردن باز این تحلیل رو میکردی؟...بابا بازی برد و باخت داره ...
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    خفه خون بگیرید بذارید نتیجه بگیرن بعد که مستبقات تموم شد هر غلطی خواستید بکنید.
  • حسن ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    از بی مسولیتی فدراسیون ووزارت ورزش باید سوال شود که چرا این همه بی احترامی از خود ایرانیها به کشورشان بدون عکس العمل مانده ایا جوابی برای این همه هزینه اقایان را ملت مظلوم ایران نمی دهند پس کجاست برخورد ملی .....................
  • آرش ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    بارهاوبارهادرمورداین سه نفرنظرات منتقدانه داده ام که همین سایت مشرق ازانتشارآنهاسرباززده است(انتقاداتی بسیارخفیف ترازمتن فوق)
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    حتما يه دليل قانع كننده دارن حتما مجبور شدن به چيزي ايجوري اعتراض كنن
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    آقایون بابا بزارید بعد از مسابقات آخه یعنی چی با این مطالب روحیه شون رو واسه بازی های آینده ضعیف میکنید؟ هر حرف حقی هم جایی و زمانی داره.
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    بطور جدی یکبار و برای همیشه میبایست با مسئله بازیکن سالاری در ایران برخورد شود. مخصوصا بازیکنانی که در مسابقات بین المللی آبرو و اعتبار کشورشان را زیر سئوال میبرند و روحیه تیم را با ایجاد بحران تضعیف میکنند، حالا میخواهد از بهترین بازیکنان تیمشان باشند و یا نباشند. متاسفانه این اولین بار نیست که چند بازیکن کلیدی با آگاهی از قابلیت های خود سرنوشت یک تیم را به گروگان میگیرند و بنوعی باج خواهی میکنند. این گونه رفتار ها حتی اگر هم دلیل موجهی هم برای اعتراض داشته باشند قابل قبول نیست و به منظور حفظ نظم و دیسپلین تیمی باید کنار گذاشته شوند
  • ایرانی ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    این ها افتخار والیبالند حالا اگر فوتبال هم افتخار بیاره اون ها دیگه ...آره...!!!!!!!!!!
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    بدتر از این اقدام این سه خودسر، سکوت اعصاب خرد کن مسئولان و رئیس فدراسیون والیبال و مسئولان کمیته ملی المپیکه...انگار نه انگار که چیزی شده...
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    انصافا مگر تیم ملی والیبال جای خاله بازیه خوب اقای سرپرست یعنی حالا که پدر شما فوت کرد اگر نباشی این بچه ها مثل نوزاد بی شیر می مونند یعنی هیچ کس دیگر نمی توانست وظایف شما را به عهده بگیرد چرا ما در جامعه در شرح وظایف فرد محور شده ایم اما در فساد سیستم محور اقای سرپرست نکنه خدایی ناکرده این شائبه پیش بیاید که حضور در المپیک از حرمت پدرتان بیشتر است چرا بازیکنان به خودشون اجازه می دهند که یک ملت را فدای یک نفر کنند ایا کسی می توانند جواب منطقی برای این کار این سه نفر به من دهد
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    حق انتخاب داشتند؟بله داشتند صدور بیانیه دیگه برای چی بود اگر شما یک روز بصورت مستقیم با این افراد و امثال اینها برخورد کردی و مستقیم بهت بی احترامی کردند و با تکبر تحقیرت کردند ایا بازهم این حرف را می زنید یادتون نره که خداوند در قران فرمود و با تکبر بروی زمین راه نروید که متاسفانه ورزشکارها و افراد معروف مثل بازیگرها البته بعضی هاشون از تکبر هم رد کردند و کارهاشون دل هر انسانی را به درد می اورد اگر کمی وجدان دارید امثال این افراد را با تختی مقایسه کنید ایا قران راست می گوید یا امثال شما ها
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    بد نیست دلیل این کار رو هم بنویسی مشرق که مردم یه طرفه به قاضی نرن
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    کیروش اگر بود شک نکنید تمام این ها اخراج بودن مثل رحمتی و خلعت بری
  • محمد ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    من خودم چندادن دل خوشي از رفتارها و صحبتهاي اين واليباليستها ندارم و اونا نشون دادن كه اكثر ايرانيها چقدر كم ظرفيت هستن و زود از خود بيخود ميشن. ولي خوب بود به علتي كه واسه شركت نكردنشون هم اعلام كرده بودند اشاره ميكردين و قضاوت رو به مردم ميسپردين. نه اينكه خودتون محاكمه كنين و خودتون حكم رو هم صادر كنين و خودتونم درخواست اجراش رو بدين.
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    خیلی راحت میتونن محمودی رو کنار بذارن وقتی غفور بهتر از اون می تونه بازی کنه چرا باید منت یه همچین کسی و که با اسم داداشش معروف شده رو بزارن تو تیم بمونه؟! همون بهتر که قراره بعد از المپیک خداحافظی کنه
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    ایرلند در جام جهانی ،فوتبالیست معروفی داشت به نام رویکین که اسطوره بود ولی پروبازی درآورد مربی کنارش گذاشت تا به اون بفهمونه تیم ملی ایرلند از همه بزرگتره
  • جواد ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    مقصر مسوولین هستند خجالت خجالت
  • محسن ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    بازیکن تیم ملی یعنی سرباز وطن. ایران به نظم و ادب شخصیت ما بیشتر نیاز داره تا مهارت ما تو بازی و پنجه های طلایی یک بی ادب!!
  • سینا ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    کاملا موافقم . حرکت سخیفی بود و شخصا بعنوان ایرانی ناراحت شدم که این سه نفر را در رژه ندیدم . مناسب نبودن سایز لباس ها بهانه مسخره ای بیشتر نیست . برای اولین بار با تحلیل مشرق موافقم . این سه نفر خصوصا نعروف باید تنبیه شوند . غرور این نابغه والیبال نباید روند رو به رشد والیبال ایران را مختل کند . کاش از کیروش و برخورد محکمش با خودسری ها درس میگرفتیم .
  • کامی ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    ضمن عرض سلام .اینجانب بعنوان یک ایرانی خواستارم قبل هرگونه محکوم نمودن این عزیزان افتخارافرین از ایشان علت نیامدنشان را جویا شویم.شاید اگر مساله ریشه یابی بشه اکثریت ما باهاشون هم عقیده بشیم.من مطمئن هستم دلیل موجهی داشتن.زود داوری نکنین.شاید مساله تحمیل یک نظر غلط بوده.البته شک دارم کامنت من درج شه.مثل بارهای قبل.
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    جانبداری یک طرفه شما غرض ورزی اشکاره،مردم اونقدرا که شما فکر میکنید احمق نیستن،حالم از این عدالت یک طرفه بهم خورد
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    بازم نچاپیدی!!!
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    تنها سایتی که الکی رو یه موضوع الکی گنده شده مانور میده شمایید،چرا؟علت رو بگید مردم بدونن،راحت شید!خودتونو کشتین دیگه،خیلی تابلوه
  • ناشناس ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    متاسفم که انقدر جنبه بچه ها کمه هی والیبال والیبال گفتیم و تشویق کردیم اینا از خدا بی خبر شدن کره ای ها ژاپنی ها و چینی ها با افتخار و ادب زیر پرچم کشورشون رژه میرن از خداشونم هست اونا هم مثل ما آسیایی هستن
  • ابوالفضل ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    متاسفانه ما ايرونيا عادت بدي داريم يكطرفه محاكمه مي كنيم و حكم صادر ميكنيم. آقاي فريدون عزيز اين سه نفر در حمايت از سرپرست زحمتكش تيم و به نشانه اعتراض به تبعيض بوجود آمده خودشونو از اين افتخار بزرگ محروم كردن. چرا به اصل ماجرا نمي پردازين. شما به چه حقي بازيكنان تيم ملي رو ميكوبين؟ چرا بي انصافي ميكنين؟ اصلا چرا نبايد سرپرست تيم واليبال در مراسم افتتاحيه شركت نكنه و بقيه سوگلي ها شركت كنن؟ شما به تصاوير گروه ايران دقت كنين؟ ببينين چند نفر غيرورزشي در صف ر‍ژه حضور داشتن؟ واقعا متاسفم بابت اينكه قلم دردستان شما قرار داره كه براحتي زبان هشتاد ميليون ايراني باشي. اميدوارم به رسالت خبرنگاريتون عمل كنين و نظرمنم بعنوان منتقد خودتون منعكس كنين شايد از بار گناهتون ذره اي كم بشه
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
    0 0
    راستی جریان فیشای حقئقی ب کجا رسید....!؟
  • مجيد ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    دم شما گرم دقيقا" حرف منو زدي نظر من هم همينه
  • واليبالي ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    كامي جان گويا شما خيلي واليبال رو دقيق پيگيري نمي كني!! عزيز جان انتخاب بازيكن هميشه تحت الشعاع يه مسايلي از طرف همين آقايون بود! بازي ضعيف ميلاد عبادي پور كه همشهري سعيد معروفه! بردن حمزه زريني كه دوستش هم داريم ولي خوب سنش براي المپيك زياد بود! نبردن معنوي نژاد كه واقعا ظلم شد! نبردن ميكاييل تاجر ! بازي ندادن به امير غفور! بازي ندادن به ميرزاجانپور كه ظاهرا" رفتنش به المپيك هم با حاشيه بوده در حالي كه بازيكن خيلي شايسته اي هست! از همه مهمتر ثابت بازي كردن شهرام محمودي كه وطلقا" در حد تيم ملي نيست و از بقيه هم پست هاش خيلي ضعيفتره!!! مضاف به اين سعيد خان معروف در زمين اون طوري كه به محمودي و موسوي و عبادي پور پاس مي ده هرگز به غفور و ميرزاجانپور پاس نمي ده!! اين براي ما كه در داليبال دستي بر آتش داريم و آماتوري هم بازي مي كنيم خيلي واضحه!!! همه اينها رو كه كنار هم بذاري مي بيني همچين بفهمي نفهمي ميشه يه نتايجي گرفت!!! مردم به دليل اينكه تيم دچار حاشيه نشه سكوت مي كنند اما متاسفانه وقاحت كارشون بالا كشيد و خودشون باعث شدند كه زبونا باز بشه! خدا حفظشون كنه و بتونن مثل بچه خوب بازي كنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس