کد خبر 614435
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات ۹۶ بحث عبور از فردی را نداریم.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف عصر امروز در حاشیه بازدید اصحاب رسانه گچساران از مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران این شهرستان در پاسخ به سئوال خبرنگاری که  آیا اصلاح‌طلبان به دنبال عبور از روحانی در انتخابات 96 هستند‌، اظهار داشت: بحث عبور از فردی را نداریم و هنوز اصلاح‌طلبان گام عملی برای انتخابات 96 برنداشته‌اند.

وی مهم‌ترین مطالبات مردم از دولت را ایجاد اشتغال ‌و رونق اقتصادی عنوان کرد و افزود: دولت به طور جدی مطالبات و انتظارات مردم را پیگیری کند زیرا عملکرد دولت در انتخابات 96 نقش مهمی دارد.

عارف با اشاره به اینکه هر فرد با انصافی که شرایط دولت را درک کند نمره خوبی به دولت می‌دهد عنوان کرد: برجام دستاوردهای خوبی داشته و باید به طور جدی مطالبات ما در برجام پیگیری شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در انتخابات مجلس دهم در سال 94 ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت با هدف ایجاد آرامش و رونق اقتصادی شکل گرفت و الان انتظار داریم افرادی که ‌با پرچم امید وارد مجلس شدند با همان پرچم ادامه فعالیت دهند.

عارف با تاکید بر اینکه سیاست نظام تک حزبی نیست، بیان کرد: تک‌حزبی فساد می‌آورد و باید رقابت را در داخل نظام بپذیریم البته هر دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب اصیل بوده و در پیروزی انقلاب و همراهی حضرت امام(ره) نقش داشته‌اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش مجلس به دنبال توسعه شرکت‌های دانش بنیان و ارتقاء کیفیت آموزش است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس