کد خبر 614426
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰

فرار صدها دختر عراقی از جهنم داعش برای شماری از آنان شادی و آرامش به همراه نداشته است، بلکه می توان آن را فرار از جهنم داعش به دوزخی دردناکتر دانست.

به گزارش مشرق، پس از فرار صدها دختر ترکمن عراقی از جهنم برده داری جنسی داعش، سرنوشتی که در انتظار این دختران است، طرد شدن از سوی خانواده هایشان است. دلیل نپذیرفتن این دختران از سوی خانواده هایشان این است که آن ها از سوی عناصر گروه تروریستی داعش مورد تجاوز قرار گرفته اند.

براساس گزارش های به دست آمده و گفته های دختران نجات یافته از اقدامات داعش، برخی از خانواده های ترکمن عراقی از دو سال پیش با موضوع ربوده شدن دخترانشان از سوی این گروه تروریستی درگیر و در تعامل بودنده اند. آنان این موضوع را ننگی می دانند که باید آن را از خانواده پاک کرد تا خانواده بار دیگر عزت خود را باز یابد.

از سوی دیگر، یک پنجم زنان ترکمان ربوده شده از سوی تروریست های داعش که توانسته اند از بردگی عناصر داعش فرار کنند، موفق شده اند به کانون خانواده هایشان بازگردند اما خانواده ها از بیم به خطر افتادن آبرویشان از دادن اطلاعات به نهادهای مختلف در این زمینه خودداری می کنند.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد باقری ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    ننگ اون بود که زنده بودن و بردن دختراشونو نگاه کردن نه اینکه الان که خودشون مردونگی کردن جونشونو نجات دادن هنوزم زنده ان و ژست مردونگی و غیرت گرفتن!!
  • ناشناس ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    ین هم دسپخت آمریکا و کلینتون و بارزانی و آل سعود و قطر و عربستان سعودی و ترکیه که مدعی آتاترکیسم و پانترکیسم است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس