کد خبر 613987
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶

نماینده تنس روی میز بانوان کشورمان در نخستین بازی خود در المپیک ریو مقابل حریف بلاروسی شکست نزدیکی خورد و حذف شد.

به گزارش مشرق، ندا شهسواری دومین نماینده تنیس روی میز کشورمان در مسابقات المپیک در نخستین بازی خود به مصاف حریف قدرتمند بلاروسی الساندرا پریوالوآ با رده 93 رفت و با حساب 4 بر 3 نتیجه را واگذار کرد.

شهسواری در این بازی دو گیم اول را با نتایج مشابه 11 بر 8 واگذار کرد، اما در گیم‌های سوم و چهارم توانست با نتایج مشابه 11 بر 8 پیروز شود. گیم پنجم در حالی که نزدیک دنبال می‌شد با حساب 11 بر 8 به سود نماینده بلاروس خاتمه یافت.

در گیم ششم ندا شهسواری بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست 11 بر 4 پیروز شود تا برنده مسابقه در گیم هفتم مسابقه مشخص شود.

گیم پایانی هم در حالی که بسیار نزدیک دنبال می‌شد در پایان 11 بر 5 به سود حریف بلاروسی تمام شد تا ندا شهسواری به کار خود پایان دهد.

شهسواری در حالی این بازی را واگذار کرد که مربی اختصاصی خود را در اختیار نداشت و جمیل لطف الله نسبی، سرمربی مردان او را هدایت می‌کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    واقعا یک نفر جواب بدهد ارزش مدال چیست که باید اینهمه عمر و پول و انرژی برایش به هدر برود؟ آیا المپیک جز یک اسراف وحشیانه در دنیایی که اقلا میلیارد نفر از اهالی آن گرسنه اند و به نان شب محتاج؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس