کد خبر 613867
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

نیروهای ارتش سوریه ساعتی پیش با پیشروی در عمق مواضع تروریستهای تکفیری ارتش آزاد و القاعده در شمال استان لاذقیه منطقه قلعةشلف واقع در جنوب شرقی شهرک استراتژیک کنسابا را به سیطره خود درآورده اند.

گروه بین الملل مشرق- در این حمله تفنگداران دریایی ارتش سوریه به همراه یگان های بسیج مردمی این کشور مواضع گروه جبهه النصره، فیلق الشام، احرارالشام و الفرقه الاولی الساحلی را از سه جهت مورد حمله خود قرار داده و بازپس گرفته اند.

پیشروی ارتش سوریه در لاذقیه+عکس

بنابر این گزارش، ساعتی پیش منابع میدانی از سیطره کامل بر منطقه قلعةشلف و ادامه پیشروی ها برای نزدیک شدن به دروازه های شهرک کنسابا خبر داده اند. کنسابا ماه گذشته در هجوم تروریستها به اشغال انها درامده بود. این شهرک مهمترین مرکز تجمع تروریستها در شمال استان لاذقیه بشمار می رود. 

پیشروی ارتش سوریه در لاذقیه+عکس

پیشروی ارتش سوریه در لاذقیه+عکس

پیشروی ارتش سوریه در لاذقیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    چرا دولت از گدایان مالیات نمی گیرد گدایان بدون مانع ملیونها تومان از پول افراد ساده را به جیب می زندد ودربسیاری از کشورها از انان مالیات گرفته می شود چرا گدائی که مالیانه 10 ملیون پول درامددارد نباید مایلات بدهد وکارگری که یک ملیون می گیرد مالیات می دهد. گدایان پاکستانی وبنگلادشی چرا اجازه کار درایران دارند می ایند برخی دزدی می کنند ووقت وبی وقت درخانه را می کوبند چرا کسی به فکرامنیت مردم نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس