کد خبر 613849
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

شهید حاج حسن آباد از سوی سازمان بسیج عشایر به عنوان شهید شاخص این قشر از سازمان بسیج مستضعفین معرفی شده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرهنگ بهمنیار فرمانده ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه وبویراحمد در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه و بویراحمد  بیان کرد: برنامه سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان یک وظیفه همگانی است و در این راستا اقدام خواهیم کرد. به طور قطع آشنایی جوانان با مفاخر و قهرمانان ملی مهم‌ترین گام برای مقابله با تهاجم فرهنگی است. این انقلاب خون‌بهای هزاران شهید و فرزند جان نثار این ملت است.

«حاج حسن‌ آباد» شهید شاخص عشایر 
وی با بیان اینکه جنگ امروز جنگ فرهنگی است، ادامه داد: باید  با روحیه خودباوری و اعتماد به نفس جلوی نفوذ دشمن گرفته شود و دشمنان بدانندکه فرزندان این مرز و بوم هر لحظه برای جانفشانی آماده‌اند.

در ادامه علی ستوده‌نیا فرمانده پیشین ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: کتاب شهدای عشایر استان در آینده نزدیک به چاپ خواهد رسید. این کتاب هم‌اکنون در مرحله آماده سازی نهایی قرار دارد.

وی گفت: شهید حاج حسن‌ آباد از فرمانده گروهان‌های دوران دفاع مقدس که در عملیات‌های  والفجر 4 و 8 و کربلای 4 و 5 حضور داشته است به عنوان شهید شاخص سال 95 سازمان بسیج عشایری کشور معرفی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس