کد خبر 612926
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

با صادر شدن کارت بازی مدافع فولاد، این بازیکن می تواند از این هفته در ترکیب این تیم به میدان برود.

به گزارش مشرق، علیرضا اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد از صادر شدن کارت بازی ایوب والی، مدافع تیم بزرگسالان فولاد خبر داد.

علیرضا اژدری زاده در این باره اظهار داشت: با صادر شدن کارت بازی ایوب والی از طریق سازمان لیگ، سرانجام دوران محرومیت به پایان رسید و این بازیکن می تواند با تشخیص کادر فنی درون زمین مسابقه بازی کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد در توصیه ای به ورزشکاران، اظهار داشت: قوانین جهانی بر ضد دوپینگ در حال تغییر بوده و شرایط به گونه ای است که دیگر کمتر گذشتی را در زمینه بخشش ورزشکاران شاهد هستیم، با توجه به این موضوع به همه بازیکنان فوتبال و ورزشکاران کشورمان توصیه می کنم که دقت بیشتری در این زمینه به خرج داده تا دیگر شاهد این محرومیت ها نباشیم.

اژدری زاده در پایان با تقدیر و تشکر از تلاش افراد و سازمان هایی که در بخشش این بازیکن فولاد نقش داشتند، عنوان کرد: با توجه به سوابق و کارنامه کم حاشیه این بازیکن با اخلاق از ابتدای اعلام خبر محرومیت تلاش های برای برداشته شدن و یا کاهش زمان محرومیت صورت گرفت که در پایان به بخشش این بازیکن منجر شد که جا دارد از زحمات این افراد و سازمان ها تقدیر و تشکر را داشته باشم.

منبع: سایت باشگاه فولاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس