کد خبر 612900
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

ورزشکاران کشور روسیه که در دهکده المپیک مستقر شده‌اند به خاطر نوع نگاه خبرنگاران به آنها و ماجرای دوپینگ بسیار عصبانی هستند.

به گزارش مشرق، کاروان المپیک روسیه هتل و اتاق‌های محل اقامت خود را تحویل گرفته‌اند اما نمی‌توانند به راحتی برای تفریح و قدم زدن از هتل خود بیرون بیایند.

به محض خروج یک ورزشکار روس، تعداد قابل توجهی از خبرنگاران به سمت او می‌روند از او درباره دوپینگ و دخالت سیاست در ورزش روسیه سوال می‌کنند. سرپرست کاروان روسیه از این وضعیت خسته و خشمگین شده و در این چند روز سه بار به کمیته بین المللی المپیک هشدار داده است. در فضای مجازی نیز فشار بر روی ورزشکاران المپیکی روسیه زیاد است و مقامات ورزش روسیه بر این باورند که این فشارهای اینترنتی خط داده شده و کاملا هماهنگ هستند. جامعه خبری کشورهای اروپای غربی و البته کانادا و آمریکا به صورتی هماهنگ و متحد علیه روسیه مطلب منتشر می‌کنند و کنفرانس‌های خبری بازیکنان و ورزشکاران روس معمولا با درگیری لفظی و دعوا خاتمه می‌یابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمزه ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    همه این کارا کار امریکای عوضی و نوکر هاش یعنی فرانسه انگلیس و المان هستش ، همین کارها رو با ما هم سالهاست که انجام میدن که وجهه اون کشور رو بکلی تخریب کنند ، این کارهای امریکا دوامی نداره که به حول قوه پروردگار ظهور منجی عالم و نابودی کشور های سلطه بزودی ورق خاهد خورد ، و ان روز است نه خبری از تحریم است ونه حکومتی که بخاهد تحریم کند ........ اللهم عجل والیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس