خدمات ارتباطات تاجیکستان برای جلوگیری از استفاده قاچاقچیان و گروه‌های افراطی افغانستان از سیم‌کارت‌های تلفن همراه این کشور، تمام آنتن‌های مخابراتی مرزی را خاموش کرد.

 به گزارش مشرق، «حبیب الله سفال اف» مسئول اداره ارتباطات تاجیکستان گفت: «دوشنبه» برای جلوگیری از استفاده قاچاقچیان و گروههای افراطی افغانستان در مرزهای این کشور تمام آنتن‌های تلفن همراه را در این مناطق خاموش کرد.

وی ادامه داد: پس از خاموش کردن آنتن‌های مذکور در نقاط مرزی تاجیکستان و افغانستان تقریبا تمام ارتباطات از طریق تلفن‌های همراه این کشور قطع و یا به صورت آنتن دهی ضعیف دارد.

سفال اف تصریح کرد: مقامات انتظامی تاجیکستان اخیرا موارد زیادی استفاده از سیم کارت‌های این کشور از سوی گروه های جنایی، افراطی و قاچاقچیان افغانستانی را شناسایی کردند.

مسئول خدمات ارتباطات تاجیکستان افزود: اکثر سیم کارتهای موجود در دست گروههای قاچاقچی ثبت نشده و شهروندان تاجیکی هم مرز برای خود تهیه کرده‌اند.

سخنان این مقام ارتباطات تاجیکستان در حالی است که چندی پیش نیز «منصورجان عمراف» معاون اول رئیس کمیته امنیت ملی این کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات موجود شبه نظامیان «طالبان» که در نواحی هم مرز با تاجیکستان قرار دارند در مکالمه خود از سیم کارت‌های تلفن همراه این کشور استفاده می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس