میثم بابایی کارگردان مجموعه تلویزیونی «قهرمانان» اظهار کرد: مجموعه 4 قسمتی «قهرمانان» با محوریت ورزشکاران پارالمپیکی در حال تهیه است که با توجه به آغاز مسابقات المپیک 2016، یکی از قسمت‌های این مستند کوتاه آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن خواهد رفت.

 به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مجموعه مستند کوتاه «قهرمان» که در چهار قسمت و با موضوع امید در ورزشکاران پارالمپیکی در حال تهیه است، به زودی از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش در خواهد آمد. میثم بابایی کارگردانی این اثر، که از تازه‌ترین محصولات خانه مستند است، را بر عهده دارد.

میثم بابایی کارگردان مجموعه تلویزیونی «قهرمانان» ضمن اشاره به این خبر، اظهار کرد: مجموعه 4 قسمتی «قهرمانان» با محوریت ورزشکاران پارالمپیکی در حال تهیه است که با توجه به آغاز مسابقات المپیک 2016، یکی از قسمت‌های این مستند کوتاه آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن خواهد رفت.

وی هدف خود از سوژه قرار دادن قهرمانان پارالمپیک را تبیین صحیح واژه امید دانست و گفت: با بررسی زندگی قهرمانان پاره المپیکی، واژه امید به بهترین وجه خود را نشان می دهد زیرا زندگی افرادی را به نمایش می‌گذارد که با کمترین امکانات مادی و حداقل امکانات جسمانی توانسته اند وضعیت خود را متحول کنند و به یک قهرمان ملی و جهانی تبدیل شوند.
 
زندگی پرچم‌دار المپیک ایران در مستند «قهرمان» 

یکی از قسمت‌های محوری این مستند چهار قسمتی مربوط زهرا نعمتی است. این ورزشکار موفق کشور اولین ورزشکار ایرانی، اولین بانوی آسیایی و سیزدهمین ورزشکار تاریخ است که توانسته هم در المپیک و هم در پارالمپیک کسب سهمیه کند. این عضو تیم ملی تیراندازی بانوان ایران که با تصمیم کمیته ملی المپیک پرچم‌دار کاروان ایران در مراسم افتتاحیه مسابقات المپیک خواهد بود زندگی پر فراز و نشیب و قابل تأملی داشته است. از همین رو یکی از قسمت‌های مستند «قهرمان» به روند زندگی این قهرمان ارزشمند کشور خواهد پرداخت. بابایی با اعلام این خبر، افزود: خانم نعمتی که در رشته تیر اندازی مشغول به فعالیت هستند با تلاش و کوشش فوق العاده خود توانسته اند هم در مسابقات المپیک و هم در پارالمپیک سهمیه حضور را کسب نمایند و اولین قسمت مجموعه «قهرمانان» درباره تلاش های این بانوی ایرانی است.

این کارگردان تلویزیون در ادامه به مراحل ساخت سایر قسمت های مجموعه «قهرمانان» اشاره کرد و اظهار داشت: در سه قسمت دیگر از این مجموعه سراغ برخی دیگر از مدال آوران کشور در مسابقات پارالمپیک رفته‌ایم و این قسمت‌ها را به محمد خالوندی رکورد دار پرتاب نیزه، ساره جوانمردی قهرمان تیراندازی با تپانچه و بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران، اختصاص داده‌ایم.

میثم بابایی در پایان گفت: در حال حاضر ساخت قسمت مربوط به آقای خالوندی قهرمان پرتاب نیزه به اتمام رسیده است ولی دو قسمت دیگر در مرحله تدوین است که انشاالله همه این برنامه ها تا زمان شروع بازی های پاره المپیک برای پخش آماده می شود.

گفتنی است مجموعه مستند «قهرمانان» که در چهار قسمت به افتخارآفرینی قهرمانان پارالمپیک پرداخته است، از تازه‌ترین محصولات خانه مستند انقلاب اسلامی است که احتمالا در ایام برگزاری المپیک و سپس در ایام برگزاری پارالمپیک روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس