کد خبر 612436
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: عبدالله ویسی دوست خوب ما است و رویارویی با او حساسیتی برای من و بازیکنان ندارد.

به گزارش مشرق، استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر تحت هدایت سید سیروس پورموسوی موفق شد اولین پیروزی را در لیگ شانزدهم به دست بیاورد.

پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در مورد دیدار آ‌ینده تیمش مقابل سپاهان و پیروزی مقابل استقلال صحبت‌های زیر را انجام داد.

* خوشحالم هواداران شاد به خانه رفتند

وی در مورد پیروزی مقابل استقلال گفت: بازی بسیار سختی بود. استقلال در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و مهره‌های قدرتمندی را جذب کرد. این تیم یکی از مدعیان لیگ جاری و بدون شک مسابقه مقابل آنها بسیار سخت بود.

خدا را شکر در اولین بازی که در فصل جاری مقابل هوادارانمان به میدان رفتیم توانستیم پیروز شویم و‌ آنها را شاد به خانه‌هایشان بفرستیم. هواداران در این بازی حسابی مایه گذاشتند و حمایت خوبی از تیم انجام دادند.

* به خانواده هیچ کسی نباید بی احترامی شود

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه روی سکوها رفت و از هواداران خواهش کرد علیه سرمربی حریف (استقلال) فحاشی نکنند، عنوان کرد: ما در مسابقه مقابل استقلال میزبان بودیم و به هیچ وجه دوست نداریم به هیچ کسی بی احترامی شود. به اعتقاد من ورزشگاه مکان مقدسی است و نباید حرف نامربوط در آن رد و بدل شود.

وقتی روی سکوها رفتم از هواداران خواستم فقط تیم را تشویق کنند و به هیچ فرد دیگری کار نداشته باشند. خوشبختانه یک عده از آنها حرف ما را پذیرفتند و سکوت کردند اما در جریان بازی هر از چندگاهی برخی دیگر حرف‌مان را گوش ندادند. در پایان بازی هم سمت منصوریان رفتم و به او خسته نباشید گفتم. این رفتارها را محکوم می‌کنم چراکه خانواده ورزشکاران هیچ گناهی نکردند و درست نیست مورد بی‌احترامی قرار بگیرند.

 

* انسجام خط دفاعی بهتر می‌شود

پورموسوی در رابطه با اینکه خط دفاع استقلال خوزستان انسجام ندارد و این تیم مقابل ذوب‌آهن، تراکتورسازی و استقلال به ترتیب 4، 2 و یک گل دریافت کرد اظهار داشت: اگر شما به روند سه بازی اخیر نگاه کنید می‌بینید انسجام خط دفاع ما بیشتر می‌شود. ما هر بازی که گذشته عملکرد بهتری داشتیم و گل کمتری دریافت کردیم. امیدوارم با همین روند در بازی با سپاهان گلی دریافت نکنیم.

به هر حال حریفان ما تیم‌های قوی هستند و در یک لحظه که تمرکز از بین می‌رود حریف به گل می‌رسد اینکه مقابل استقلال ابتدا بازی به تساوی کشیده شد و سپس به گل برتری رسیدیم باعث افزایش شیرینی این پیروزی بود.

* از عملکرد گلر برزیلی رضایت دارم

وی در مورد عملکرد بازیکنان خارجی تیمش اظهار داشت: گلر ما در دو بازی اخیر عملکرد خوبی داشته و از او راضی هستم. در مورد ساکونی نمی‌توانم نظر خاصی بدهم چراکه او مدت زمان کمی به میدان رفته و باید بیشتر بازی کنند تا بتوانیم در مورد عملکردش نظر بدهیم. بازیکن خارجی دیگر ما هنوز نتوانسته به میدان برود. باید یک بازیکن را از لیست خارج کنیم تا او مجوز بازی بگیرد. این اقدام طی یکی دو روز آینده صورت می‌گیرد.

* رویارویی با ویسی حساسیت خاصی ندارد

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا رویارویی با عبدالله ویسی سرمربی سابق این تیم انگیزه او و بازیکنان را مضاعف کرده است، گفت: قسم می‌خورم که این بازی حساسیت خاصی برایم ندارد و بازیکنان هم همین حس را دارند. برای ویسی احترام قائل هستیم و در سه سال گذشته روزهای خوبی را کنار یکدیگر داشتیم.

می‌دانم او مربی است که فقط به فکر فوتبال جوانمردانه است. تلاش می‌کنیم تا در این دیدار هم مثل سایر مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم و به دور از حاشیه بازی کنیم. ویسی دوست ماست و حساسیتی در رویارویی ما وجود ندارد. 

* افراد احساسی به فکر خودنمایی هستند

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی نمی‌خواهد ثابت کند که با رفتن ویسی خللی در تیم به وجود نیامده است، گفت: به هیچ وجه به این مسائل فکر نمی‌کنم. ما هدف بزرگی را دنبال می‌کنیم و به دنبال این مسائل حاشیه‌ای نیستیم. اگر بخواهیم به خودنمایی فکر کنیم نشان می‌دهد که مربی احساسی هستم به همین خاطر چنین رفتاری را انجام نخواهم داد.

* بازیکنان ما بدون غرور بازی می‌کنند

پورموسوی در مورد اینکه گفته می‌شود تیمش با مشکلات مالی روبرو است تاکید کرد: در 5 سال اخیر باشگاه استقلال خوزستان از لحاظ مالی جزو یکی از بهترین باشگاه‌ها بوده است. فکر نمی‌کنم تاکنون تیمی قرارداد سال قبل را تسویه کرده باشد و پیش‌پرداختی به تیم داشته با شد.

بازیکنان ما اغلب چند سالی است که در تیم حضور دارند و می‌دانند باشگاه چقدر در عمل به قول‌های خود پایبندند. بازیکنان ما واقعا از این لحاظ نمونه هستند و با وجود اینکه سال قبل قهرمان شدند بدون غرور بازی می‌کنند. امیدوارم باشگاه هم هرچه زودتر با بازیکنان تسویه کند تا از این بابت مشکلی وجود نداشته باشد.

وی در پایان در مورد اینکه برخی تیم‌ها به فشردگی بازی‌ها بین هفته دوم و سوم اعتراض کردند، گفت: این حرف را قبول ندارم. به نظرم بازی کردن در فاصله هفت روزه اصلا خوب نیست و تیم را خسته می‌کند. به نظرم فاصله پنج روزه بین بازی‌ها منطقی است. در دنیا هفته‌ای دو روز بازی می‌کنند و باید کم کم خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس