کد خبر 612304
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: آرزوی من این است که کیانوش، هم طلا بگیرد و هم رکورد بزند؛ همانطور که همه دوست دارند او نتیجه بگیرد من هم همین را می‌خواهم.

به گزارش مشرق، سجاد انوشیروانی درباره شرایط تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در بازی‌های المپیک گفت: بچه‌ها در شرایط ایده‌آلی هستند و تیم را به خوبی آماده کرده‌ایم. امیدواریم در این مدت باقیمانده بچه‌ها آسیب نبینند تا به جنگ رقبا برویم.

وی درباره شانس‌های مدال ایران در المپیک گفت: به توانایی بچه‌ها ایمان دارم و هر 5 ملی‌پوش شانس کسب مدال هستند. شرایط ملی‌پوشان در 2 ماه گذشته بهتر شده است و رکوردهای خوبی را ثبت کرده‌اند. ملی‌پوشان به خوبی تلاش کرده‌اند و باعث شده‌اند همه امیدوار شوند که می‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم. رویداد بزرگی مانند المپیک، قابل پیش‌بینی نیست و با دید باز وارد رقابت‌ها می‌شویم. در برخی اوقات وزنه‌برداران گمنام در المپیک پدیده می‌شوند و معادلات را بر هم می‌زنند.

انوشیروانی تصریح کرد:‌ البته هر 5 وزنه‌بردار باید نزدیک به‌هم باشند و اگر شانس داشته باشیم و روند خوب باشد، می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. در روز مسابقه هزار اتفاق رخ می‌دهد، اما ما روی بچه‌ها کار می‌کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. آنالیز وزنه‌برداران اوزان مختلف را شروع کرده‌ایم و به نتایج خوبی رسیده‌ایم. باید بهترین وزنه‌ها را برای ملی‌پوشان انتخاب کنیم.

وی در مورد وضعیت کیانوش رستمی و تمرینات انفرادی او گفت: هر کمکی که از دستم برآید برای موفقیت رستمی انجام می‌دهم، چون او سرمایه ملی و دوست خوب من است. کاری که من در قبال او انجام دادم، دید تیمی بود. در مسابقه هر کمکی از من بخواهد، با تمام وجود برای او انجام می‌دهم. آرزوی من این است که کیانوش، هم طلا بگیرد و هم رکورد بزند. همانطور که همه دوست دارند، او نتیجه بگیرد، من هم همین را می‌خواهم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره حذف روسیه از المپیک گفت: روس‌ها در اوزان 85، 94، 105 و 105+ کیلوگرم همیشه مدعی بوده‌اند. آنها در روزهایی از المپیک حذف شدند که زمان زیادی تا شروع مسابقات نمانده بود و آماده رقابت با آنها بودیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس