کد خبر 611917
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به حسن عباسی تاکید کرد: ارائه نامه‌تان به مجموعه ارتش جهت عذرخواهی، نشان از شجاعت در پذیرش خطا و روح بلند و انتقادپذیر جنابعالی و درس بزرگ اخلاقی برای شاگردان است.

ارائه نامه‌ به ارتش نشان از شجاعت در پذیرش خطا و درس بزرگ اخلاقی برای شاگردان استبه گزارش مشرق، در پی انتشار نامه عذرخواهی حسن عباسی از ارتش، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش یادداشتی خطاب به وی منتشر کرد که متن آن در ذیل آمده است.

استاد ارجمند جناب اقای دکتر حسن عباسی

سلام علیکم،

1ـ تصویری که از جنابعالی در ذهن دلسوزان نظام وجود دارد، تصویر معلمی مهربان و انقلابی است که با آسایش و ارامش و مرخصی سالهاست وداع کرده و با کلامی آتشین و صریح، بی هیچ چشمداشتی در صحنه های دفاع از انقلاب و ولایت، خود را سپر بلا و آماج ناجوانمردی‌های کینه توزان انقلاب ساخته و در این راه مقدس (لا تاخذ فی الله لومه لایم) را شعار خود قرار داده است.

2ـ برادر عزیزم، خرده گرفتن به کلامی از جنابعالی به معنای نفی مجاهدت‌ها و شجاعت ها و استحکام شما نبود که ما خود به عنوان همسنگرتان به مراتب بیش از عزیزان نسل سوم و چهارم به آن ایثارگری‌ها اشراف داریم لکن دفاع از هویت و شخصیت یک سازمان، حقی طبیعی و مشروع برای افراد آن سازمان است بویژه مجموعه ای که مستقیما در سایه پرچم ولایت انجام وظیفه می‌کند.

3ـ ارائه نامه‌تان به مجموعه ارتش جهت عذرخواهی، نشان از شجاعت در پذیرش خطا و روح بلند و انتقادپذیر جنابعالی و درس بزرگ اخلاقی برای شاگردان است که بدانند برای سلامت امور، هم باید منصفانه نقد کرد و هم شنید.

4ـ افتخار ما و شما این است که توفیق سربازی در لشکر ولی امر مسلمین (حفظه الله) را داریم همانگونه که شما محبت خود را با عذرخواهی به برادران سربازتان نشان دادید، علاقه ما نیز کمافی السابق به جنابعالی و سایر مسئولانی که دل در گرو عشق به نظام و رهبری دارند بقوت خود باقی است.

سرباز ملت: احمد رضا پوردستان
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • محمدعلی ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    1 0
    چقدر پاسخ امیر پوردستان دلنشین و بامحبت و زیباست. احسنت. انگار آبی روی آتشی از دو به هم زنی ها ریخته.
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    1 0
    درود بر امیر پوردستان و دکتر عباسی
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    جناب آقای حسن عباسی عزیز دل هستند و خواهند بود. ان شاالله همیشه برسرافرازی شان خداوند بیافزاید در دنیا و آخرت چون همیشه حرف حق را می گویند و دنبال آن هستند. هر یاوه گوی فتنه گری آنطرف مرزها و اینطرف مرزها دهن آلوده اش را ببندد. به قول آمریکایی ها (ام الفساد قرن) شات آپ. اظهارنظر امیرپوردستان عاقلانه و درست هست ان شاالله فتنه گرها از این وحدت و محبت بین عزیز دل عباسی بزرگمرد و جوانمرد و ارتش شجاع و قهرمان ما ، آتش حسادت بگیرند و بمیرند.
  • محمد ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    از شما امیر عزیز و به خصوص امیر سیاری انتظار بالایی داشتیم. حالا عباسی یه حرفی زده بود انتقاد یا توهین اصلا مهم نبود. ارتش جایگاه بلامنازعی دارد و با حرف یک یا چند نفر هیچ لطمه ای به ارتش عزیز وارد نمی شود. تو اون شرایط فتنه که به قول امام علی (ع) باید مثل «هنگام فتنه چون شتر دو ساله باش كه نه پشتي دارد تا سوارش شوند و نه پستاني تا شيرش دوشند» می بودید و سکوت می کردید. چون بحث امنیت ملی و امنیت اسلام محمدی (ص) که عباسی و فلان نمی شناسد!. سکوت بهترین جواب بود. ولی ... وقتی دیدم بی بی سی داره نقل قول می کنه با دست زدم رو زانوم چون فهمیدم عمق حادثه چی بوده. اگر خدایی نکرده کسی با کسی درگیر می شد و حداکثر از دماغ سربازی خون می آمد اونهایی که سریع واکنش دادند باید جوابگو می بودند. به امید توفیقات روزافزون شما ارتشیان دلاور
  • نيكتا ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    مرحبا به ارتش انقلابى و استاد انقلابى؛ كه اين هر دو توطئه بدخواهان را چه زيبا خنثى كردند.
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    اما انصافا آقای حسن عباسی عزیز و حکیم آنقده اهل حرف حق و دفاع از ارتش و سپاه بوده و هست که حد و حساب نداره و همه شنیده و دیده ایم . حالا فرض کنیم از نظر آقای پوردستان یه جمله ای رو هم ایشون نباید می گفت . آقای پوردستان می تونستن در رسانه ها بگن ؛" اصلا آقای عباسی آنقدر اهل حق و خیر و خوبی به انقلاب و ملت هستند اصلا مهم نیست این یه جمله را از ایشان منتشر کردند . می دانیم ایشان قصد بدی نداشتند و همیشه در خدمت ارتش و نظام اسلامی بوده و هستند . " اصلا نادیده می گرفتن و در رسانه ها هم می گفتند اصلا مساله ای نیست . اینطوری نشون می داند قدر زحمات طاقت فرسای ایشون رو خوب می شناسند.
  • نيكتا ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    مرحبا به ارتش انقلابى و استاد انقلابى؛ كه اين هر دو توطئه بدخواهان را چه زيبا خنثى كردند.
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    درود بر ارتش همیشه قهرمان و آقای عباسی که با یک غذر خواهی ساده قضیه را حل کردند
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    توطئه اصلاحات و اعتدالیون با هدف تخریب حسن عباسی و بهم زدن رابطه سپاه و ارتش خنثی شد.
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    پاس کاری!
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    رسما این از اون عذرخواهی کرده با این نامه!! واقعا ارتش باید به چنین فرمانده ای ببالد که از توهین کننده به سازمانش بعنوان معلم گرانقدر تشکر کرده است
  • شهیدزنده ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    بعضی ... را ما بچشم دیده ایم.. در خطوط مقدم نبرد..
  • محمد حسین ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    1 0
    درود بر ارتش و شیرمرد ارتشی امیر پوردستان.
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    1 0
    آفرین
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    1 0
    درود بر امیر پوردستان و همه ارتشیان دلاور، ارتش جمهوری اسلامی به مراتب قوی تر از ارتش زمان شاه و به وقتش در میدان عمل ثابت خواهد شد.
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    سربازان نظام بايد هوشيار و نبايد درزمين فتنه گران بازي كنند. فتنه گران و اربابان آن ها آرزوي اختلاف افكني بين نيروهاي انقلابي را به گور خواهند برد . دكتر عباسي يكي از سرداران موفق ،خلاق ، موقعيت شناس و خوش فكر جبهه جنگ نرم در مصاف با آمريكاي جنايتكار و صهيونيزم بين الملل و ايادي مزدور آن مي باشد كه نياز اصلي ما بيشتر در اين حوزه است و ايشان با بصيرت و روشنگري اش حقد وكينه دشمنان نظام را برانگيخته است .
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    درود وسلام خدابرارتشیان مظلوم ودلاور من بسیجی هستم ولی در ارتش خدمت کردم واقعآ ارتشیان در خطوط مرزی با کمترین امکانات در حال دفاع از میهن هستند من در هویزه و در روستای مرزی رفیع شاهدت مجاهدت این دلاوران بودم واقعآ از امیر پور دستان غیر از این هم انتظار نمی رفت. گذشت نشان مردان بزرگ است.یاعلی
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    اين خيلى خوبه كه هر دو طرف غائله رو ختم به خير كردن اما... اما بهتر اين بود كه ارتش به جاى عجله كردن و قبل از هر واكنشى، اون هم با دستپاچگى، مسئله رو پشت پرده و بى هيچ سر و صدايى حل و فصل ميكردن و به راحتى بازيچه دشمن نميشدن و اين يعنى بصيرت كه حالا حالاها مونده بهش برسيم ولى تا همين مقدار هم خوبه
  • یاسین ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    درود بر امیر پور دستان
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    جناب دکتر عباسی در پیام عذر خواهی گفتند که جناب دکتر پوردستان نیز ذز این جلسات حضور دارند و یا این مطالب به ایشان ارائه می شود . جای تعجب است که جناب دکتر پوردستان فریب این فتنه گران را خورده و از جناب دکتر عباسی به سازمان قضائی نیروهای مسلح شکایت می کند .آن هم برای مطلبی که مربوط به چند سال قبل است !!!!!!
  • محسن ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    احسنت برادر محمد آره به نظر من هم در مورد اون قضیه سکوت برادران ارتشی بهترین کار بود و بهتر سران فتنه و نفاق رو میسوزوند!! در هر صورت الحمدلله که به خیر گذشت ولی مسئولین باید بیشتر هوشیار باشن و تو زمین دشمن بازی نکنن...
  • ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    آقا یک سوال: چرا با توهین کنندگان به سپاه اینطور برخورد نمیشود و به دادگاه نمی رود؟ امیر پوردستان عزیز ما از ارتشیان دلاور انتظار جدی بصیرت داریم که به سخن هر فاسقی اعتماد نکنند و ابتدا موضوع را بررسی کنند طبق دستور قرآن
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    فقط پور دستان
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    حرکت هر دو خیلی زیبا بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس