مردم صنعا در حمایت از توافق گروه انصار لله و حزب علی عبدالله صالح برای تشکیل مجلس سیاسی اعلا، راهپیمایی کردند.

به گزارش مشرق، راهپیمایی کنندگان با تجمع در میدان السبعین در صنعا و صدور بیانیه ای، از سایر گروه های سیاسی مخالف تجاوز ائتلاف به رهبری عربستان، خواستند با کنار گذاشتن اختلاف ها و با هدف مقابله با این تجاوز، به این توافق پیوسته و آن را امضا کنند.
 
راهپیمایی کنندگان همچین خواهان ادامه مقاومت و پایداری در برابر تجاوز نظامی و سیاسی و اقتصادی به کشورشان شدند.
 
در این بیانیه آمده است که هیات مشترک گروه انصارلله و حزب صالح برای هرگونه تصمیم گیری، اعلام موضع، دفاع از پایداری یمنی ها و تامین آزادی، استقلال و حاکمیت سیاسی کشورشان اختیار تام دارند.
 
'محمد علی الحوثی' رئیس کمیته انقلابی انصارالله نیز از مجلس سیاسی اعلا خواست متناسب با مقتضیات و نتایج نشست گفت و گوهای ملی، در قانون اساسی یمن بازنگری کند.
 
وی در سخنانی در این تجمع اعلام کرد: مشی سیاسی انقلابیون یمن همواره مبنا و اساس توافقات سیاسی آنان خواهد بود و در برابر هرگونه کج روی درآینده خواهد ایستاد.
 
گروه انصارلله وجناح صالح روز پنجشنبه گذشته اعلام کردند، مجلس سیاسی اعلای یمن را برای مدیریت شهرهای تحت اختیار خود تشکیل می دهند.
 
این مجلس متشکل از 10 نماینده از انصارالله و حزب صالح تشکیل شده و به منظور مقابله با تجاوز عربستان و همپیمانان این کشور و نیز اداره امور سیاسی، نظامی، امنیتی و اقتصادی کشور براساس قانون اساسی فعالیت می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس