رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اجرای طرح حیات برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: گروه‌های جهادی دانشجویی در ایام تحصیل برای برطرف کردن مشکلات اجتماعی فعالیت می‌کنند.

به گزارش مشرق، داوود گودرزی درباره ارائه ایده‌های نو در بسیج دانشجویی اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمود‌ه‌اند که برای جذب جوانان ایده‌های نو داشته باشید، ما در بسیج دانشجویی تلاش کرده‌ایم تا با گفتمان‌سازی، ادبیات سازی و واژه سازی، مبانی و گفتمان انقلاب اسلامی را بر اساس ذائقه مخاطب ارائه دهیم.

وی افزود: معضلات اجتماعی به عنوان حلقه‌های مفقوده‌ای است که جریان انقلابی بیش از پیش باید بر روی آن کار کند، این یکی از ایده‌های جدیدی است که در بسیج دانشجویی به آن پرداخته می‌شود در همین راستا گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در زمان تحصیل و فعالیت دانشگاه‌ها که در مناطق شهری هستند، برای برطرف کردن و کاهش مشکلات اجتماعی تلاش می‌کنند. 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: بسیج دانشجویی برای کاهش مشکلات اجتماعی با شهرداری‌ها و کمیته امداد امام خمینی(ره) توافقاتی را ترتیب داده است تا از ظرفیت دانشجویان برای برطرف کردن معضلات اجتماعی استفاده شود.

وی با اشاره به اجرای طرح "حیات" در دانشگاه‌ها بیان کرد: طرح "حیات" برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها طراحی شده است از امسال اجرایی می‌شود، البته این طرح به صورت پراکنده در گذشته اجرا شده اما مسال به صورت منسجم و فراگیر اجرا می‌شود که تا فضای معنویت در دانشگاه افزایش یابد.

گودرزی خاطرنشان کرد: البته طرح احیای امر به معروف و نهی از منکر با جذابیت خاص و راهکارها و مدل‌های ویژه در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود و بدنه انقلابی و دانشجویی کشور باید نسبت به منکرات حساس باشند چراکه به نظر می‌رسد احساس مسئولیت در این زمینه کم رنگ شده است، بنابراین احساس مسئولیت درباره با امر به معروف و نهی از منکر تقویت می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس