کتاب «تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها؛ آری یا نه؟» نوشته علی تقوی (عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان) و سید حسین سیادتیان آرانی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

به گزارش مشرق،نویسندگان کتاب «تفکیک جنسیتی در دانشگاهها؛ آری یا نه؟»، تفکیک جنسیتی در دانشگاهها با بهره گیری از نگاه نقادانه علم روانشناسی و دین به تفاوت بین جنسیت زن و مرد بررسی قرار داده‌اند. ابتدا تفاوت‌های میان زن و مرد در امور آموزشی و یادگیری، تبلیغات، الگوهای استفاده از اینترنت، سوء مصرف مواد، محیط کار و... با دقت مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. سپس تفکیک جنسیتی در دانشگاه واکاوی شده و پیشینه تاریخی اندیشه اختلاط دو جنس در آموزش بررسی شده است. در ادامه نظر موافقان و مخالفان تفکیک جنسیتی مطرح شده است.

نویسندگان در بخش دوم کتاب، تفکیک جنسیتی از نگاه شرع را به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند. حقوق زن، مؤلفه‌های تأثیرگذار بر اختلاط، پیامدهای اختلاط، احکام اختلاط و... در این بخش مطرح شده است.

چاپ اول کتاب «تفکیک جنسیتی در دانشگاهها؛ آری یا نه؟» در 176 صفحه، قطع رقعی، تیراژ 1000 نسخه و قیمت 7000 تومان منتشر شده است.

***

برای تهیه کتاب «تفکیک جنسیتی در دانشگاهها؛ آری یا نه؟» و دیگر آثار دفتر نشر معارف می‌توان از طریق سایت پاتوق کتاب: ketabroom.ir یا دفتر مرکزی نشر معارف قم (02537740004) یا از طریق فروشگاههای پاتوق کتاب اقدام کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 1
    خسته شدیم از بس این دختر پسرا تو دانشگاه به هم لولیدند جمع کنید این بساطو ظرفیت دانشگاه رو هم ببرید بالا خیلی بیکار هستیم بریم دنبال درس شاید بعدش کار گیرمون بیاد از دانشگاه دخترانه یکی رو انتخاب کردیم ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس