کد خبر 611758
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷

مدافع استقلال در مصاحبه ای به انتقادات پاسخ داد .

به گزارش مشرق، حسین کنعانی‌زادگان، مدافع جنجالی استقلال تهران که با سروصداهای زیادی در فصل نقل‌وانتقلات و در حالی که گفته می‌شد به پرسپولیس برگشته است، به‌عنوان جدیدترین یاغی فوتبال ایران به تیم رقیب پیوست، اما عملکرد این بازیکن در 2بازی ابتدایی لیگ مقابل نفت و استقلال‌خوزستان مورد انتقاد طرفداران استقلال قرار گرفته است.

در همین ارتباط او گفت‌وگویی با همشهری ورزشی انجام داد که می‌خوانید. او در این مصاحبه اعلام کرده که با درد بازی می‌کرد و تمام توان خود را برای تیم جدیدش گذاشته است. کنعانی‌زادگان حتی وعده داد که با پیراهن استقلال به‌عنوان بهترین مدافع لیگ معرفی شود.

به نظر می‌رسد حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشی. دوست داریم بدون هیچ سوالی خودت حرف‌هایت را بزنی.
راستش در این 2بازی(نفت و استقلال‌خوزستان) در داخل زمین من هر چه توان داشتم به نمایش گذاشتم و تمام سعی و تلاشم را کردم تا بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم. پیش وجدان خودم راحتم که هر چه داشتم در زمین مسابقه گذاشتم.

اما قبل از شروع لیگ هم مشخص بود که حساسیت روی تو زیاد است. در این باره چه صحبتی داری؟
متاسفانه خیلی فشارهای روحی و روانی به من وارد کردند که نتوانم بازی‌های خوبی که در ملوان و تیم‌ملی داشتم، در این 2بازی برای استقلال داشته باشم. نسبت به بازی‌هایی که در ملوان و تیم‌ملی داشتم در این 2بازی ابتدایی لیگ ضعیف‌تر بودم. با این حال می‌گویم هر چه توان داشتم در این 2بازی برای استقلال گذاشتم ولی آن‌قدر فشار رسانه‌ها و مردمی که  در خیابان من را می‌دیدند و انتقاد می‌کردند در روحیه‌ام تاثیر می‌گذاشت که نتوانستم توانایی‌هایم را آن‌طور که می‌خواهم به نمایش بگذارم. با این تفاصیل بهترین عملکرد را داشتم و سعی کردم هرچه دارم ر در زمین پیاده کنم. حالا درست است که یک اشتباه داشتم اما بزرگ‌ترین مدافعان جهان هم اشتباه می‌کنند. همه اشتباه می‌کنند.

به نظرم این انتقادات باعث شده انگیزه‌ات برای بازی‌های آینده چند برابرشود؛ این‌طور نیست؟
من همین‌جا قول می‌دهم که تا آخر فصل طوری کار کنم که عنوان بهترین دفاع وسط لیگ را به خود اختصاص دهم. درست مثل پارسال که این عنوان را به دست آوردم اما به دلیل اینکه ملوان سقوط کرد این موضوع زیاد به چشم نیامد. در برهه فعلی یک‌سری مشکلات درباره حضورم در استقلال به وجود آمد که تا حدودی فکرم را مشغول کرده بود ولی ان‌شاءالله در بازی‌های آینده سعی می‌کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم.

یعنی هم تو و هم استقلال در بازی‌های آینده عملکرد بهتری خواهید داشت؟
بله، صددرصد؛ باید توجه داشته باشید ما تازه دور هم جمع شد‌ه‌ایم؛ 7، 8بازیکن تازه به استقلال آمدند که من جزو آنها بودم. نیاز به هماهنگی داریم اما این جمعه و بازی با صنعت نفت خیلی چیزها را ثابت خواهم کرد؛ البته متاسفانه در بازی با نفت مصدوم شدم و یک لحظه فکر کردم رباط پایم پاره شد اما امیدوارم این‌طور نباشد و شواهد هم این را می‌گوید که چیزی نباشد با این حال الان کلینیک دکتر نوروزی هستم و می‌خواهم MRI بگیرم؛ امیدوارم این موضوع در روندم در استقلال تاثیری نگذارد.


به هر حال هواداران نگران آینده استقلال هستند؟
مطمئنا روزهای خوب استقلال فراخواهد رسید؛ خودم هم خیلی انگیزه دارم؛ فقط خدا کند که مصدومیتم جدی نباشد. درد شدیدی دارم، چراکه در بازی با فولادخوزستان هر چی داشتم در زمین گذاشتم.

بعد از بازی با استقلال‌خوزستان به غیر از خودت از وریا غفوری و مگویان هم انتقاد شد؛ این نشان می‌دهد که خط دفاعی استقلال نیاز به کار بیشتر دارد.
درست است که برای رفع کامل مشکلات خط دفاعی ما باید هماهنگ‌تر شویم، چراکه بازیکنان تازه کنارهم قرار گرفته‌اند؛ در 2، 3بازی آینده چهره واقعی استقلال را خواهید دید همان‌طور که در بازی با استقلال‌خوزستان خیلی بهتر از بازی با نفت بودیم و فقط توپ‌هایم گل نشد و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و روی 2اتفاق به ما گل زدند. در بازی‌های آینده خیلی بهتر خواهیم شد. یک نکته هم بگویم اینکه در بازی با استقلال‌خوزستان هواداران حاضر در ورزشگاه به من و منصوریان خیلی فحاشی کردند.

حرف پایانی؟
در ادامه لیگ طوری بازی خواهیم کرد که شرمنده هواداران نباشیم. من هم از جان و دل بازی خواهم کرد و به هیچ تیم دیگری فکر نمی‌کنم، چراکه آینده‌ام در استقلال است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس