کد خبر 611316
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به نظر می‌رسد واسطه‌ها باعث می‌شوند شرکت‌های بی‌کیفیت پای به فوتبال ایران بگذارند و نتیجه‌اش جز اتفاق‌های ناراحت‌کننده چیز دیگری نیست.

به گزارش مشرق، پیراهن استقلال که در بازی اول برابر نفت تهران با آن به میدان رفتند یکی از عجیب‌ترین پیراهن‌های تاریخ لیگ برتر است. استقلال در تعطیلات لیگ ترجیح داد با شرکت لی نینگ برای اسپانسر پیراهن خود قرارداد امضا کند تا این شرکت به جای شرکت 361 درجه کار خود را با استقلال آغاز کند اما در اتفاقی عجیب پیراهن‌های این شرکت برای بازی اول برابر نفت تهران آب رفته بود تا مسئولان تدارکات این باشگاه مجبور شوند زیر پیراهن را با پارچه‌های سفید بدوزند تا بازیکنان بتوانند در زمین با این پیراهن‌ها به میدان بروند. البته جالب است که بدانید شرکت لی نینگ در این فصل تنها شورت ورزشی و پیراهن را در اختیار استقلال قرار داده است و جوراب بازیکنان را شرکت tooba تهیه می‌کند که این موضوع بسیار عجیب است.

اما این تمام ماجرا نیست. فرزاد مجیدی سرپرست فصل گذشته باشگاه استقلال در گفتگو با  یکی از رسانه‌ها پرده از رازی بزرگ برداشت و مدعی شد که در بازی‌های فصل گذشته استقلال لباس تمرینی بازیکنان در ایران تهیه می‌شد و روی آن مارک 361 درجه زده می‌شد تا به نوعی آبروی این باشگاه حفظ شود. همچنین او مدعی شد که در بازی‌ها هم 361 درجه تنها پیراهن بازیکنان را تامین می‌کرد و شورت ورزشی و جوراب بازیکنان را کمپانی‌های ایرانی در اختیار این باشگاه قرار می‌دادند که این موضوع بسیار عجیب است.

فرزاد مجیدی در این باره گفت: "فکر نکنید موضوع پیراهن‌های بی‌کیفیت مربوط به این فصل است. فصل گذشته ما مشکلات زیادی داشتیم. شاید کسی نداند ولی تمام پیراهن‌هایی که ما فصل گذشته در تمرینات و در هتل از آنها استفاده می‌کردیم، پیراهن‌های ایرانی بود و ما مارک 361 را روی آنها می‌زدیم تا وجهه استقلال خراب نشود. این موضوع واقعا فاجعه است. در بازی‌های ما هم فقط پیراهن‌ها مارک 361 درجه را داشت و بقیه البسه ما مانند شورت ورزشی و جوراب ایرانی بود و ما مارک این شرکت را روی آن حک می‌کردیم."

اما این تنها پیراهن استقلال نیست که این مشکلات را دارد و تقریبا تمام تیم‌های لیگ برتری با مشکلاتی از این دست دست و پنجه نرم می‌کند. حتی طراحی لباس‌های تیم ملی هم که چند ماه پیش توسط شرکت جیووا رونمایی شد با انتقادهای زیادی همراه بود تا بار دیگر این سوال به وجود بیاید که آیا شرکت با کیفیت‌تری حاضر نیست اسپانسرینگ پیراهن‌های تیم ملی و البته باشگاه‌های لیگ برتری را قبول کند یا نه؟ به نظر می‌رسد در این بین نقش واسطه‌ها است که باعث می‌شود شرکت‌های بی‌کیفیت پای به فوتبال ایران بگذارند و نتیجه‌اش جز اتفاق‌های ناراحت کننده چیز دیگری نیست.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس