کد خبر 611259
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱

بانوی المپیکی ایران می‌گوید تیراندازی رشته‌ای است که نمی‌توان نتیجه آن را پیش بینی کرد.

به گزارش مشرق، مه‌لقا جام‌بزرگ درباره اردوی هانوفر اظهار داشت: در این اردو تعداد فشنگ بیشتری شلیک کردیم و به آمادگی خوبی هم رسیدیم. نه فقط هانوفر، بلکه اردوهای برون‌مرزی همیشه تاثیرگذار است چرا که ما به تعداد زیادی می‌توانیم فشنگ بزنیم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از المپیک 2016 ریو عنوان کرد: دیدم به این المپیک بهتر است، چون رکوردهایم بهتر بود. در مسابقات آزمایشی برزیل پنجم شدم، اما اینکه در المپیک چه اتفاقی می‌افتد خدا می‌داند. به خدا توکل می‌کنم و امیدوارم نتیجه خوبی هم بگیرم.

ملی‌پوش تیراندازی ایران در پاسخ به این سوال که در این اردو سلاح‌ها را تعمیر کردید یا خیر، اظهار داشت: سلاح من قدیمی است، اما مشکل خاصی نداشت که تغییر دهم، اما لباسم برای 6-5 سال اخیر بود، به همین دلیل با نظر مربی آن را عوض کردم. در مسابقات مونیخ با لباس جدید شرکت کردم و فکر می‌کنم با آن خوب کنار آمده‌ام.

جام بزرگ در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه در رشته تیراندازی نمی‌توانیم بگوییم 3-2 مدعی داریم، این موضوع به شما استرس وارد نمی‌کند، گفت: نه تنها استرس نمی‌دهد بلکه امیدوار کننده است. همین که جزو 20-30 نفر برتر هستیم خوب است، اما در تیراندازی نتیجه مشخص نیست. ممکن است در روز مسابقه نفر اول رنکینگ جهان آن روز نتیجه‌ای نگیرد و یا ممکن است نتیجه دور از ذهن رخ دهد.

تیرانداز المپیکی کشورمان درباره حریفانش خاطرنشان کرد: هم در مسابقات آزمایشی با آنها آشنا شدیم و هم اینکه در اردوی هانوفر خیلی از المپیکی‌ها حضور داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی جزو فینالیست‌‌ها باشی، عنوان کرد: امیدوارم. من برای کسب مدال تلاش می‌کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس