کد خبر 611057
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

هافبک جدید تیم فوتبال سپاهان از حضور در این تیم خوشحال است. او از دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی به خاطر پیشنهادشان تشکر کرد.

به گزارش مشرق، احسان حاج صفی با بیان اینکه دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی به من لطف داشتند، اظهار کرد: صحبت‌هایی با این دو باشگاه داشتم اما دوست داشتم در اصفهان و سپاهان باشم زیرا هم زندگی کردن و هم فوتبال در این شهر برایم راحت‌تر است.

وی با بیان اینکه از قلعه‌نویی و منصوریان تشکر می‌کنم، افزود: این دو مربی لطف داشتند که برای من جای خالی در تیم‌شان گذاشته بودند اما من دوست داشتم که در سپاهان بمانم.

حاج صفی اضافه کرد: ‌تا آخرین لحظه صبر کردم تا در اروپا به فوتبال خود ادامه دهم. علیرغم اینکه تجربه خوبی در یک سال به دست آوردم اما دوباره به سپاهان پیوستم. باز هم اگر قسمت شود به اروپا خواهم رفت.

وی درباره قراردادش و در پاسخ به این سوال که آیا رکورد خلیل‌زاده را از نظر قیمت قراردادهای سپاهان شکسته یا خیر؟ گفت: من کمی از نظر قرارداد کوتاه آمدم تا بتوانم در سپاهان بمانم.

حاج صفی در تیم جوان ویسی نیز گفت: اگر هواداران حوصله داشته باشند بازی به بازی بهتر می‌شویم و با هماهنگی بهتر بازی‌های خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت. من هم بعد از بازگشت تیم به اصفهان به تمرینات تیم ملحق خواهم شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس