کد خبر 611015
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

سرمربی سپاهان گفت: امیدوارم با امتیاز تهران را ترک کنیم.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت تهران و سپاهان گفت: با توجه به شرایطمان در شروع لیگ و اینکه نتوانستیم امتیازی کسب کنیم، برنامه ریزی خاصی برای این بازی داریم و امیدوارم با یک بازی خوب و تجربه ای که از بازی با پدیده با کسب امتیاز به اصفهان بازگردیم.

وی ادامه داد: تیم نفت هم تیم بسیار خوبی است که در چند سال اخیر همیشه وضعیت خوبی داشته و بسیار قابل‌احترام است. تفاوتی ندارد که مربی این تیم چه کسی باشد و اکنون که علی دایی سرمربی آن است جایگاه بالاتری هم دارد. با این حال نفت همیشه برای ما قابل احترام بوده، اما ما برای گرفتن سه امتیاز مقابل این تیم حاضر می‌شویم و امیدوارم این اتفاق برای ما رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره نهایی شدن حضور احسان حاج‌صفی در این تیم و پیوستن این بازیکن به جمع شاگردانش گفت: ما می‌خواستیم مردم اصفهان و هواداران سپاهان را خوشحال کنیم. اولین هدف ما بازگرداندن نویدکیا به تیم بود و بعد از آن جذب احسان حاج‌صفی. در جلسه‌ای که با هیئت مدیره داشتم گفتم حاضرم از قرارداد من کم کنید و حاج صفی را در اصفهان نگه دارید که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و امیدوارم بتوانیم با حضور این بازیکن و بازیکنان دیگر لیگ را به‌خوبی پشت‌سر بگذاریم. ما باید جایگاه سپاهان را در این فصل ارتقا دهیم و این تیم را به جایگاهی برگردانیم که طی چند سال پیش از خودش نشان داده است.

ویسی در خصوص وضعیت هادی عقیلی عنوان کرد: من وضعیت هادی را نمی‌دانم و بهتر است در این مورد صحبت نکنم، هرچند این موضوع خیلی هم مهم نیست.

وی با اشاره به وضعیت نوروزی بازیکن دورگه تیم سپاهان نیز اظهار داشت: ما وضعیت سربازی این بازیکن را نمی‌دانستیم و تازه متوجه شدیم این بازیکن سرباز شده و باید به تیم‌های نظامی بپیوندد. الان نیز نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. البته با آمدن حاج صفی مشکل ما برطرف شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: مدیران باشگاه خواستند تا انقلابی در باشگاه ایجاد کنم و خون جدیدی به تیم تزریق کنم. قرار شد هزینه‌های این باشگاه را پایین بیاوریم من نیز از این دو هدف تاکنون راضی هستم و با حضور بازیکنان و حمایت مردم تلاش می‌کنیم تا به جایگاه پیشین سپاهان برسیم. ما تلاش می‌کنیم از سال گذشته بهتر بوده و قول می‌دهم در بالای جدول حضور داشته باشیم.

ویسی در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره عامل شانس در قهرمانی سال گذشته استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: من فقط باید به این موضوع بخندم! شانس لیاقتی است که خدا به بنده‌اش می‌دهد که خدارا شکر سال گذشته به من داده شد. امیدوارم نه تنها امسال بلکه تا 10 سال دیگر با شانس قهرمان شویم.

انتشار رقم قرارداد بازیکنان و مربیان تیم‌های سوژه پرسش دیگر خبرنگاران از ویسی بود که وی در پاسخ به آن گفت:  یک روز در یک نشست یک کاندیدای مجلس حضور داشتم. یک پیرمرد از این کاندیدا پرسید تو چقدر حقوق می‌گیری؟ این کاندیدای مجلس نیز گفت مگر من از شما پرسیدم که چقدر از خرمن‌کاری درآمد داری و یا گندم کاری سود بیشتری دارد یا برنج‌کاری. این افشای قراردادها مانند این است که از یک دکتر جراح که رباط را 15 میلیون تومان عمل می‌کند با یک جراح دیگر در اهواز که رباط را با یک میلیون تومان عمل می‌کند، تطبیق دهد. به قول مجید جلالی من در راه‌آهن و پیکان و صبا پولی نگرفتم ولی مالیات آن را پرداخت کرده‌ام. فقط در استقلال خوزستان پول قراردادم را گرفتم، زیرا مسئولان این باشگاه خیلی خوش حساب بودند. افشای قراردادها باعث بد شدن فکر مردم نسبت به فوتبالیست‌ها می‌شود. در فوتبال ایران به هیچ بازیکنی پول کامل قراردادش را نمی‌دهد و این درست نیست که در زندگی شخصی یک نفر کنکاش کنیم. هرچند من با شفاف سازی کاملاً موافقم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه وضعیت قرارداد حاج صفی با سپاهان چگونه است و این امکان وجود دارد او هم ممکن است در ترانسفر شدن مانند مهدی طارمی شود، گفت: حاج‌صفی یک ساله قرارداد بسته و اگر قرار به ترانسفر شدن باشد با نظر سرمربی این کار صورت می‌گیرد. من از جزئیات قرارداد خبر ندارم، اما او مثل طارمی نمی‌شود.

ویسی درباره اینکه چرا مربیان لیگ برتری به انتشار رقم قراردادهای‌شان معترض شدند درحالی که همین افراد و حتی افراد دیگر از انتشار فیش حقوقی سیاسی‌ها خوشحال شده بودند، خاطرنشان کرد: اگر حقوق یک فرد سیاسی منطقی و معقول باشد، هیچ مشکلی ندارد و خدا هم بیشتر به او بدهد، اما وقتی یک نفر در ماه 500 میلیون حقوق می‌گیرد چه منطقی پشت آن است؟! اصلاً او پزشک باشد یا نفت کشور را بفروشد، اما این حقوق منطقی نیست و حقوقش را با مدیر دیگری مقایسه کنید که چه تفاوت‌هایی میان آنهاست. به‌طور مثال می‌توانید حقوق من را با گواردیولا یا مورینیو مقایسه کنید، اما آیا این کار منطقی است؟ خود من می‌دانم که مثلاً امیر قلعه‌نویی در این فوتبال باید دو میلیارد قرارداد ببندد و این را هم می‌دانم که قیمت خود من یک میلیارد تومان است. اما باید این نکته را درنظر بگیرید که آن فرد سیاسی چیزی که در فیش حقوقی نوشته را دریافت کرده، اما ما پول‌مان را نمی‌گیریم. حتی این احتمال وجود دارد سه هفته دیگر من اخراج شوم. آیا تضمینی وجود دارد که حقوق من را پرداخت کنند یا خیر؟

وی افزود: شفاف‌سازی بسیار خوب و عالی است، اما به شرط اینکه دزدی در آن وجود نداشته باشد. اول این تضمین را بدهند که مالیات پرداخت شده به اندازه درآمد و دریافتی‌مان باشد، بعد قراردادها را اعلام کنند. نه اینکه من بابت پولی که از پیکان نگرفتم و مالیات آن پرداخت نشده ممنوع الخروج شوم. حالا اگر بخواهید این وضعیت را با یک دکتر و فرد سیاسی مقایسه کنید به فوتبالیست‌ها ربط بدهید منطقی نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چرا برخی مربیان مانند فرکی و جلالی مدرک a مربیگری خود را گرفتند و با یک قهرمانی در لیگ برتر هرسال برای خودشان یکسری آپشن‌هایی درنظر می‌گیرند و با وجود عدم موفقیت فصل آینده باز هم تیم می‌گیرند و به فکر افزایش علم خود نیستند گفت: من کاری به این مسائل ندارم و کار خودم را می‌کنم به طور مثال تیم ملی دانشجویان قرار است به کره جنوبی و مسابقات برود و من به این مسابقات می‌روم که ببینم چه خبر است. تمرین خیلی از تیم‌ها را می‌بینم و نت برداری می‌کنم. در شغل خود شما نیز شاید یک خبرنگار علاقه داشته باشد که پیشترفت کند و سردبیر شود اما دیگری به جایگاهی که دارد قانع است و به دنبال پیشرفت نیست. حالا بین مربیان نیز یکی می‌خواهد هزینه کند و دیگری هزینه‌ای نمی‌پردازد. ما اتحادیه مربیان نیز داریم که می‌توانند کلاس مربیگری برگزار کنند اما این کار صورت نمی‌گیرد و ما باید دنبال ویزا و نامه نگاری‌ها باشیم تا بخواهیم به جایی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره این مسئله که چرا برخی مربیان مانند فرکی و جلالی مدرک A مربیگری خود را گرفتند و با یک قهرمانی در لیگ برتر هرسال برای خودشان یکسری آپشن‌هایی درنظر می‌گیرند و با وجود عدم موفقیت فصل آینده باز هم تیم می‌گیرند و به فکر افزایش علم خود نیستند، گفت: من کاری به این مسائل ندارم و کار خودم را می‌کنم به طور مثال تیم ملی دانشجویان قرار است به کره جنوبی و مسابقات برود و من به این مسابقات می‌روم که ببینم چه خبر است. تمرین خیلی از تیم‌ها را می‌بینم و نت برداری می‌کنم. در شغل خود شما نیز شاید یک خبرنگار علاقه داشته باشد که پیشترفت کند و سردبیر شود اما دیگری به جایگاهی که دارد قانع است و به دنبال پیشرفت نیست. حالا بین مربیان نیز یکی می‌خواهد هزینه کند و دیگری هزینه‌ای نمی‌پردازد. ما اتحادیه مربیان نیز داریم که می‌توانند کلاس مربیگری برگزار کنند اما این کار صورت نمی‌گیرد و ما باید دنبال ویزا و نامه نگاری‌ها باشیم تا بخواهیم به جایی برسیم.

ویسی  در واکنش به این مسئله که برخی می‌گویند رقم‌های منتشر شده بازیکنان و مربیان واقعی نیست و به برخی از آنها پول زیرمیزی هم پرداخت شده است، گفت: بله بیشتر این رقم‌ها دروغ است و قراردادها مثل همان چیزی که منتشر شده نیست. البته من به تیم‌هایی که می‌روم همیشه قرارداد واقعی را می‌بندیم و پول زیرمیزی نداریم. اما آیا شما باور می‌کنید که بازیکنی که 20 تیم دنبال آن بوده‌اند از بازیکن نیمکت نشین همان تیم که به آن رفته کمتر بگیرد؟ یا بازیکنی بوده که خود من با او صحبت کردم و پیشنهاد مالی‌مان بالاتر بوده اما رقمی که درباره دستمزد آن منتشر شده پایین تر از آن است که ما به او پیشنهاد داده بودیم این مسائل نشان می‌دهد که رقم‌ها دروغ است و پول زیرمیزی در این فوتبال داریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس