کد خبر 611007
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

حمید فرخ‌نژاد فیلم «ایستاده در غبار» را اثری پاک، سالم و هنری دانست و گفت: این فیلم با نگاهی متفاوت قطعا می‌تواند با جوانان این روزها که جنگ را ندیده‌اند، ارتباط خوبی برقرار کند و شیرمردانی چون احمد متوسلیان را به آنها بشناساند.

به گزارش مشرق، حمید فرخ‌نژاد گفت: «ایستاده در غبار» یک فیلم کامل است که باید از طرف هنرمندان و مخاطبان حمایت شود.

وی افزود: این فیلم یک نوع نگاه جدید را به هشت سال دفاع مقدس و سرداران و دلاورانی داشته که قهرمانان واقعی این سرزمین هستند.

فرخ‌نژاد اظهار کرد: «ایستاده در غبار» یک فیلم پاک و سالم هنری است که به موضوع جنگ تحمیلی پرداخته است. این فیلم با نگاهی متفاوت قطعا می‌تواند با جوانان این روزها که جنگ را ندیده‌اند، ارتباط خوبی برقرار کند و شیرمردانی چون احمد متوسلیان را به آنها بشناساند.

وی ادامه داد: این فیلم با نگاه به شخصیت انسان‌هایی که در آن دوران حضور داشتند و واقعی دیدن آنها، به دور از شعاری دیدن آدم‌هایی که در آن دوران در جبهه‌ها حضور داشتند و برای این مرزو بوم جانشان را اهد کردند و با بازسازی بسیار زیبا و طراحی صحنه عالی و بازی بی نظیر هادی حجازی فر توانسته به خوبی دوران جنگ را روایت کند.

بازیگر فیلم «عروس آتش» بیان کرد: بازی هادی حجازی‌فر در این فیلم بسیار دیدنی و بی نظیر است و من واقعا متاسفم که او و بازی فوق‌العاده‌اش در جشنواره فیلم فجر نادیده گرفته شد.

وی افزود: حضور چنین جوانان با استعداد و توانمندی برای سینمای ما امری ضروری و ارزشمند است و باید قدر آنها را دانست و شرایطی را فراهم کرد که بتوانند در راستای اعتلای فرهنگ و رشد و شکوفایی و پیشرفت سینمای ایران موثر باشند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس