نسخه الکترونیک کتاب «هی یو!» با پنجاه درصد تخفیف در سایت سوره مهر عرضه شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، این انتشارات نسخه الکترونیک کتاب «هی‌یو!» را منتشر کرد، این کتاب شامل خاطرات سعید ابوطالب است که از حضورش به عنوان مستند‌ساز در عراق و اسارت چهارماهه‌اش توسط نیروهای ائتلاف در عراق خبر می‌دهد.

در مقدمه این کتاب آمده است: «ماجرا از زمانی آغاز شد که من برای ساخت مستندی با موضوع شرایط عراق بعد از آغاز حمله نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا در سال ۱۳۸۲ (۲۰۰۲میلادی) به این کشور سفر کردم تا مستندی برای شبکه دو تلویزیون ایران بسازیم که اگر تمام می‌شد نامش را ‌«مرداب سرزمین افسانه‌ها‌» می‌گذاشتیم و اما نشد.

در این مأموریت محمدناصر پورصالحی که پیش از این در سال‌های دفاع مقدس کنار هم بودیم و تجربه ساخت مستند صبرا و شتیلا را با هم در لبنان داشتیم و سهیل کریمی که کمی پیش از این سفر او را می‌شناختم و در تولید مستند «رقص فقر» و «گزارشی از شرق» همراهی‌ام کرده بود، حضور داشتند.

من و سهیل دهم تیرماه در مسیر کوت به حله به اسارت تفنگدارهای دریایی آمریکا درآمدیم و چهار ماه بعد آزاد شده، از مرز شلمچه توسط نیروهای انگلیسی تحویل مقامات ایران شدیم و...»

این کتاب به بهای 65‌ هزار ریال، 258 صفحه در نسخه دیجیتال و با حجم7.7 مگا بایت عرضه شده است. برای دریافت نسخه الکترونیک کتاب «هی یو!» به سوره مهر الکترونیک مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس