مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هم‌اکنون سه سال از عمر این دولت می‌گذرد و اتوبان همت هنوز تکمیل نشده است و این از بی‌عرضگی وزیر راه و شهرسازی است که هنوز نتوانسته‌اند این پروژه را به سرانجام برسانند.

به گزارش مشرق، قدرت‌الله علیخانی در روستای روح‌آباد از توابع الموت غربی با بیان اینکه کار خوب را هر کسی که انجام دهد، می‌گوییم و از آن یاد می‌کنیم، افزود: یکی از آن‌ها نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت قبل بود و بنده به جهانگیری نیز پیشنهاد دادم ایشان در کابینه دولت جدید بماند که این‌گونه نشد.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اتوبان همت در تهران هفت ماه مانده به پایان عمر دولت قبل باز شد و 8 کیلومتر منتهی به کرج باقی مانده که آقایان مصاحبه کرده و گفتند تا خردادماه که دولت روحانی آغاز به کار کرد، تکمیل می‌شود.

علیخانی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون سه سال از عمر این دولت می‌گذرد و این اتوبان هنوز تکمیل نشده است، گفت: بهانه آقایان این بوده که پادگان‌ها در مسیر هستند و به بودجه 250 میلیارد تومانی نیاز است.

وی افزود: این مشکلات قبلاً هم بوده و این از بی‌عرضگی وزیر راه و شهرسازی است که هنوز نتوانسته‌اند این پروژه را به سرانجام برسانند.

نماینده اسبق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کوتاهی از هر دولت و وزیری ببینیم تذکر می‌دهیم چون بنا بوده که با صداقت روبه‌رو شویم و درست است دولت تحریم شده ولی باید بدانیم دولت گدای 250 میلیارد تومان نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • شهرام ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    فقط میخوام یکی بگه وزیر راه و شهرسازی دقیقا چه کاری برای این مملکت انجام داده تو این ۳ ساله! کسی میتونه یه نمونه از کاراشو اسم ببره؟
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    ببخشد بجز آقای ظریف و هاشمی کدام یکی دیگه عرضه دارند همه جا رو بهم ریختند و شیر تو شیر شده اصلا نیم دونم این آقای روحانی چکار دراه می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس