استاندار کرمانشاه گفت: آتش‌سوزی در پتروشیمی بیستون مهار شده بود که دوباره آتش شعله‌ور شد و با اقدام آتش‌نشانان حریق خاموش شد.

به گزارش مشرق، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: حجم ماده داخل مخزن پتروشیمی زیاد نبود و با اتمام این ماده و اقدام نیروهای آتش‌نشان آتش نیز پایان گرفت.

رازانی با بیان اینکه اکنون نیروهای آتش‌نشانی در حال انجام اقدامات بعد از اطفا حریق در محل سانحه هستند، افزود: نیروهای آتش‌نشانی در مرحله خنثی‌سازی و تزریق ماده شیمیایی به مخزن برای جلوگیری از آتش‌سوزی مجدد هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که علت حادثه الکتریسته ساکن در مخزن اعلام شده است، اظهار کرد: الان در شرایطی نیستیم که در مورد علت حادثه توضیح دهیم و به محض مشخص شدن علت حادثه و برآورد خسارت گزارشهای لازم را اعلام می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندیده است.

وی با بیان اینکه اوج خطر را پشت سر گذاشته‌ایم، عنوان کرد: اوج موفقیت ما در این است که جلوی سرایت آتش را به سایر بخشها گرفته‌ایم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آرش ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    حضرات بعدش میرن جلسه میگیرن و حق جلسه ۸۰۰ هزارتومان دریافت میکنن!!
  • ناشناس ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    عجیب است احتمالا خرابکاریه که صنایع نفتی وپتروشیمی را آتش می زنند
  • ناشناس ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    شه انفجار درعرض يك ماه مشكوك است ردپاي عربستان محسوس است
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    آیا این حریق های سریالی نشان از کارشکنی در قسمتی از وزارت نفت را نشان نمی دهد تا برای بعضی قرار دادهای نفتی علتی موجه ساخته شود لطفا به نوعی پیگیری شود تا دیگر شاهد از بین رفتن بیت المال نباشیم و آیا این نشان از بی لیاقتی ژنرال ورشکسته ندارد تا رئیس محترم جمهور نسخه ای برای ایشان بپیچند وگرنه بعضی از نامدیران آبروی دولت و کشور را به حراج خواهند گذاشت برخوردی جدی و در خور لازم است
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    ای جونم چقدر تازگی این مخازن پتروشیمی خوب میسوزند و از آنجایی که مملکتی کاملا امن و دستگاه امنیتی آهنینی داریم همش تقصیر میافته گردن کارگران بی دقت و یا نبودن ایمنی لازم واسه پتروشیمی ها، خوب حالا چند هفته دیگه نوبت کدوم پتروشیمی یا پالایشگاهه؟!
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    نتیجه می گیریم مخازن را از 1000 لیتر بزرگ تر نسازند چون موقع خاموش کردن زودتر محتویاتش می سوزه و خودش خاموش می شه وگرنه نمی شه مخزن بزرگ را خاموش کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس